اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ کاسب کارانه هر روز تنش جدیدی ایجاد می‌کند/مسلمانان پرده از کارنامه ننگین اسرائیل بردارند

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: ترامپ کاسب کارانه هر روز تنش جدیدی ایجاد می‌کند و به دنبال فتنه و آشوب است.

رحجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، اظهار کرد: ترامپ هر روز کاسب کارانه و تاجر مدارانه تنشی جدید برای ملت‌های دیگر ایجاد می کند و به دنبال فتنه و آشوب است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا یک روز گاو شیرده را می دوشد و باج می گیرد و روز دیگر اقدام به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس می کند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: اسرائیل  رژیمی جعلی است و در هفتاد سال قبل چیزی بنام اسرائیل وجود نداشته؛ آمریکا و اذنابش این رژیم کودک کش را برای به وجود آوردند تا خارومیانه را وارد تشنج کنند.

حجت الاسلام اکرمی تاکید کرد: برنامه ترامپ این است که در منطقه آشوب و تنش ایجاد کند و این آشوب را به دست خود دولت های منطقه رقم بزند و آمریکا تسلیحات بدهد و خط و خطوط را مشخص کند و دولت ها هم اهداف او را عملی کنند.

وی با اشاره به وظیفه مسلمان در قبال جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی، تصریح کرد: مسلمان باید دو کار انجام دهند، یکی آگاه سازی است و باید به دیگر ملت ها بگویند که اسرائیل رژیمی جعلی است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: وظیفه دوم مسلمانان افشاگری است و باید کارنامه ننگین اسرئیل را تشریح کنند و پرده از جنایت های این رژیم بردارند.

حجت الاسلام اکرمی اضافه کرد: این رژیم جلاد حتی یک روز از عمر ننگین خود را بدون کشتار و خونریزی سپری نکرده است و گاهی با دولت ها و گاهی دیگر با کشورها و ملت ها درگیر شده است لذا باید دو واژه آگاه سازی و افشاگری را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار