درخشش جودوکاران جوان خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

جودوکاران جوان خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب یک مدال نقره و یک برنزخوش درخشیدند.

درخشش جودوکاران جوان خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: نوزدهمین دوره رقابت‌های جودو جوانان آسیا با حضور ۱۹۶ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی شهر بیروت کشور لبنان برگزار شد.

حسین محمودی با اشاره به حضور ۵جودوکار خراسان رضوی در این رقابت‌ها افزود: علی پرهیزگار ملی پوش مشهدی وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان، پس از استراحت در دور نخست، جودوکار عراقی را ضربه فنی کرد و در ادامه جودوکار کره‌ای را نیز با ضربه فنی شکست داد و به فینال راه یافت، وی در مبارزه پایانی خود نماینده ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.
 
وی گفت: امین کامیابی دیگر ملی پوش خراسانی وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز بعد از استراحت در دور اول، حریفی از هند را با ضربه فنی شکست داد، در مبارزه دوم مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد.
 
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی افزود:جودوکار ارزنده استان با راهیابی به جدول شانس مجدد، بر جودوکارانی از قرقیزستان و مغولستان پیروز شد و مدال ارزشمند برنز رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا برای کشورمان به ارمغان آورد.

محمودی گفت: علی قلی پور ملی پوش وزن منفی۶۰  کیلوگرم استان نیز در این مسابقات بعد از شکست جودوکار لبنانی مبارزه را در برابر نماینده هند واگذار کرد و  از رقابت‌ها حذف شد.

وی افزود: مهیا اکبری و محدثه حسینی بانوان ملی پوش خراسانی حاضر در این رقابت‌ها نیز علی رغم شایستگی از کسب مدال جا ماندند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
برچسب ها: ورزش وجوانان ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار