برگزاری همایش " کار آفرینی و چرخ زندگی ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد" در آذربایجان غربی

 همایش " کار آفرینی و چرخ زندگی ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد" با حضور مدیران صاحب نظر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛همایش " کار آفرینی و چرخ زندگی 400 مددجوی کمیته امداد" امروز با حضور مدیران صاحب نظر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شد.
امیر امیرنیا معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در همایش کارآفرینی و چرخ زندگی 400 مددجوی کمیته امداد گفت: ایجاد انگیزه اشتغال و خودباوری در مددجویان و آشنایی آنان با نحوه توانمند سازی کمیته امداد از مهمترین اهداف برگزاری این همایش می باشد.
وی افزود: این همایش شامل 4 کارگروه تخصصی صنایع بسته بندی ، تولیدی پوشاک، مشاغل خانگی و کشاورزی می باشد و مددجویان با حضور در این کاگروه های تخصصی آموزش های لازم را فرا می گیرند و حوزه اشتغال کمیته امداد نیز جذب امکانات، تسهیلات در اختیار این مددجویان قرار خواهد داد تا بتوانند بعد از این در خط تولید و توانمند سازی مشغول بکار شوند.
امیرنیا با اظهار اینکه در سال گذشته با کمک و سعی و تلاش امدادگران و پشتوانه شبکه های بانکی توانستیم برای 5 هزار 17 نفر با اعتبار بالغ بر 90 میلیارد تومان فرصت شغلی بیشتر در زمینه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنایع دستی، قالی بافی و تولیدی ایجاد نماییم، افزود : امسال نیز شاهد خودکفایی 2 هزار و 900 خانوار تحت پوشش کمیته امداد خواهیم بود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در این حوزه در راستای توانمند سازی مددجویان اشاره کرد و گفت: مهارت آموزی و آموزش علمی و عملی مددجویان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای رایگان و مشاوره های فنی و شغلی از مهمترین اقدامات انجام شده می باشد،همچنین برای اینکه طرح های اشتغال مددجویان پایدار باشد در طول اجرای طرح ناظر و همراه مددجویان بوده و راهنماییی های لازم را نیز ارائه می دهیم.

بنا بر این گزارش در ادامه مددجویان شرکت کننده در همایش در قالب کلاس هایی از نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران کارگروه ها بهرهمند شده و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش کارآفرینی مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.