جبارى: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ تیام هوشیارانه عمل کرد

عضو کمیته فنى باشگاه استقلال گفت:: فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم ۲، ۳ گل دیگر هم بزنیم.

جبارى: مهاجم ما هوشيارانه گل زدعلی جبارى درگفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازى استقلال مقابل ذوب آهن گفت :بازى بسيار خوب و جان دارى بود ضمن اينكه تيم ذوب آهن هم بسيار خوب بازى كرد .البته بايد بگويم در بازى رفت در اصفهان تيم ما مستحق باخت نبود و اگر داور آن بازى عملكرد بهترى داشت ما برنده مى شديم . از طرفى پنالتى هم درست نبود.

او ادامه داد :داور بازى امروز مقابل ذوب آهن هم ضعيف بود اما به هر حال خيلى بهتر از داورى بود که در اصفهان قضاوت كرد.

عضو كميته فنى باشگاه استقلال بيان كرد : با وجود تمام اشتباهات بازيكنان در بازى امروز اما بچه ها خوب كار كردند و اگر اشتباهات تكرار نشود تيم مى تواند بهترين نمايش را به اجرا بگذارد .گلى كه در بازى امروز خورديم به خاطر اشتباهات خط ميانى ما بود و هافبك ها توپ را لو دادند .

جبارى درباره گلزنى تيام گفت : مهاجم تيم ما هوشيارانه گل زد البته ما مى توانستيم ٢،٣گل ديگر هم بزنيم اما روى هم رفته خوب بازى كرديم و از بچه ها مى خواهم اشتباهات خود را كم كنند تا در مقابل حريفان به مشكل نخورند.

او بيان كرد :به مدير عامل ،اعضاى هيئت مديره ،كادر فنى و تك تك بازيكنان اين برد و صعود را تبريك مى گويم و اين عملكرد نشان از يك مجموعه خوب است و اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند.

انتهای پیام/

اظهارات جباری پس از پیروزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.