کاستاراتویچ: بعد از مشخص شدن حریفان استراتژی تعیین می‌کنیم/ از حضور در ایران خوشحالم

سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران گفت: بعد از اینکه هم گروه‌های ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص شدند استراتژی خود را تعیین خواهیم کرد.

زوران کاستاراتویچ در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در ایران و قبول هدایت تیم ملی هندبال ایران، گفت:خوشحالم که در ایران هستم.

او درباره انگیزه‌اش از حضور در ایران و قبول هدایت تیم ملی هندبال کشورمان ، اظهار داشت: از آنجایی که به چالش علاقه دارم تصمیم گرفتم که پیشنهاد ایران را قبول کنم. مهم است که در مسابقاتی بزرگ مانند جام ملت‌های آسیا با تیم ایران شرکت کنم و این یک چالش بزرگ برای من محسوب می‌شود که امیدوارم از آن سربلند خارج شوم.

سرمربی مقدونیه‌ای تیم ملی هندبال ایران درباره میزبان شناختش از هندبال ایران گفت: من با تیم ایران در جام جهانی 2015 آشنا شدم و بازی‌های این تیم را در آن زمان دیدم. معتقدم تیم ملی هندبال ایران پتانسیل خوبی برای خلق نتیجه خوب دارد. برخی از بازیکنان تیم ملی ایران در سطح بالای اروپا بازی می‌کنند آن ها را به خوبی می‌شناسم.

وی خاطر نشان کرد: سعی میکنم با تجربه و اطلاعاتی که دارم در تیم ملی پیشرفت ایجاد کنم تا این تیم بتواند یک قدم جلو تر برود و بتواند به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کند. در ادامه تمرکز ما این  است که تیم را به جایگاهی برسانیم که به سکو برسیم و این هدف مهم ما در تیم ملی هندبال است.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران به لزوم بهبود وضعیت بدنی و شرایط آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و گفت: در اردوی نخست بیشترین انرژی را روی وضعیت بدنسازی قرار خواهیم داد. این برای ما بسیار مهم است که بازیکنان از نظر بدنی به وضعیت ایده آلی برسند. از اردوی دوم و سوم که لژیونرها اضافه می‌شوند فعالیت‌های تاکتیکی و تکنیکی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی درباره انتخاب دستیارانش  برای ادامه فعالیت گفت: با چند مربی ایران آشنا شدم. برای تیم ملی بزرگسالان از محمدرضا رجبی کمک خواهم گرفت و در جلسات صمیمی از این مربی کمک خواهم گرفت زیرا وی توانمندی بالایی دارد و سال‌ها در کنار تیم ملی هندبال ایران بوده است. تجربیاتش قطعا به هدایت تیم ملی کمک خواهد کرد.

کاستاراتویچ درباره اینکه قرار است بر همه رده های تیم ملی نظارتی داشته باشد، اظهار داشت:این موقعیت سختی برای یک مربی به شمار می‌رود. این که باید فعالیت سه تیم را در زیر نظر داشته باشیم. پایان ماه جولای با تیم ملی جوانان ونوجوانان فعالیت خود را آغاز می‌کنم. کار سختی خواهد بود اما همه به هم سعی می‌کنیم که بهترین کار ممکن را انجام دهیم.

سرمربی مقدونیه‌ای تیم ملی هندبال در پایان خاطر نشان کرد: باید منتظر باشیم و ببینیم در مسابقات پیش رو به چه تیم‌هایی هم گروه خواهیم شد و پس از آشنایی با حریفان خود استراتژی مورد نظر را تعیین کرده و تمرینان را بر پایه مقابله با حریفان طرح ریزی می‌کنیم. امیدوارم تلاش من در کنار سخت کوشی بازیکنان به خلق نتیجه خوب برای هندبال ایران و کسب جایگاه خوب در قاره آسیا منجر شود.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار