مهاجرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نظارت‌ها در روند اجرای جشنواره جوان خوارزمی تشدید می‌شود

رئیس مرکز ملی پرورش استعدا‌های درخشان از تدوین برنامه‌ای برای ارتقای سطح بازرسی‌ها در جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

نظارت‌ها در روند اجرای جشنواره جوان خوارزمی تشدید می‌شودفاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعداهای درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت برگزاری جشنواره جوان خوارزمی اظهار کرد: سعی کردیم امسال روند اجرای این مسابقه از جهت نظارت بر فرآیندهای اجرایی با دقت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: در مسیرهای کاری جشنواره خوارزمی با همکاریاداره کل ارزیابی عملکرد ضوابط دقیقی را تعریف کردیم تا کار از طریق این فرآیندها انجام شود.

مهاجرانی با اشاره به اینکه کلیات و ضوابط اجرای جشنواره جوان خوارزمی همانند سال گذشته خواهد بود، ‌گفت: نقطه تمایز امسال اجرای دقیق‌تر و تدوین ضوابطی است که تا سال‌ها گذشته به صورت قانونی نانوشته برای اجرای هر چه بهتر مسابقات انجام می‌شد.

جشنواره جوان خوارزمی تحت قوانین  آموزش و پرورش است

رئیس مرکز ملی پرورش استعداهای درخشان درباره برخی انتقادات مبنی بر سیطره قوانین وزارت علوم برای اجرای این جشنواره اظهار کرد: هرگز چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیریم و همه فرآیندهای مربوط به این جشنواره در آموزش و پرورش و به کمک پژوهش‌سراهای سراسر کشور انجام می‌‌شود و در سطح کشوری نیز داوری کارها در دانشگاه شهید رجایی است.

وی با اشاره به اینکه برای پاسخگویی به شائبه‌ها و سوالات شرکت‌کنندگان در جشنواره خوارزمی فضایی باز  ایجاد کردیم گفت: سعی می‌کنیم این جشنواره با کمترین نقص اجرا شود چرا که اهمیت بالایی داشته و برای حمایت از استعدادهای برتر خواهد بود.

گفتنی است؛ جشنواره جوان خوارزمی  برای استادان جوان، دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و فناوران زیر سی و پنج سال برگزار می شود و در بخش دانش آموزی پایه های تحصیلی دوم، سوم و چهارم متوسطه امکان شرکت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ای کاش برای انتخاب معلم نمونه هم نظارت می شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بعضي از برنده ها پايان نامه باباشونو ارائه كردن و برنده شدن و بدون كنكور هر دانشگاهي دلشون خواسته ثبت نام كردن