کد خبر: ۶۵۳۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

در یک سال گذشته ۳۰ هزار تماس تلفنی مردم در سامانه سامد کهگیلویه وبویراحمد پاسخ داده شد.

مدیرکل بازرسی ومدیریت عملکرد وامور حقوقی استانداری در گفتگو  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، گفت: این پاسخ به ۳۰ هزار تماس در سامانه سامدآموزش و پرورش استانتماسها از طریق مردم استان انجام و درسامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت ثبت شده است.
محمود مومن نسب افزود: بیشترین موارد تماس مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) وسازمان بهزیستی وبیشترین موضوع بیان شده در تماسها اشتغال است.
وی ادامه داد: زمان تماس از ۸ تا ۱۴ واز طریق تلفن۱۱۱ است ومدیران تا دو هفته ملزم به پاسخگویی هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: در یک سال گذشته سی و دوهزار تماس مربوط به آموزش وپرورش ثبت که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.
هادی زارع پور گفت: در ارتباط مستقیم ویژه آموزش وپرورش پنجاه تماس مردمی ثبت وپاسخ داده شد.
در این ارتباط که در محل سامانه سامد انجام شد مدیرکل آموزش وپرورش استان با تعدادی از مردم استان به صورت چهره به چهره با حضور در سامد (سامانه ارتباط الکترونیکی مردم ودولت)دیدار وگفتگو کرد.
انتهای پیام/غ

ارتباط مردم با دولت در سامانه سامد

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر