فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

حلقه‌های متنوع پدافندی در شرق کشور تشکیل شده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: حلقه‌های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور تشکیل شده است.

حلقه‌های متنوع پدافندی در شرق کشور تشکیل شده استبه گزارش حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ‌دوم علی اکبر عباسی تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار کرد: حلقه‌های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور تشکیل شده است، منطقه پدافند هوایی شرق کشور حدود 430 هزار کیلومترمربع از آسمان خراسان جنوبی، قسمتی از سیستان و بلوچستان، نیمی از خراسان رضوی و کرمان را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به بیداری و ایستادگی نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌های دشمنان افزود: امروز اتحاد در داخل کشور از هر زمان دیگری مهم‌تر بوده زیرا دشمن به‌دنبال ایجاد تفرقه در کشور است،در طول یک سال گذشته دشمن حتی به‌دنبال تفرقه بین ارتش و سپاه بود که با هوشمندی فرماندهان و کارکنان این دو نهاد تیرش  به سنگ خورد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور تاکید کرد:: یکی از هدف‌هایی که دشمن دنبال می‌کند برنامه‌ریزی برای تأثیرگذاری در نسل جوان است که با انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل امروزی جلوی این کار گرفته خواهد شد.

عباسی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت‌گرفته و پیشرفت 80درصدی، به‌زودی مرکز آموزشی پدافند هوایی در گناباد راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سوخو 35 بخریم
آخرین اخبار