واگذاری مجدد مالکیت گروه ملی فولاد ایران به بانک ملی

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان از واگذاری مجدد مالکیت گروه ملی فولاد ایران به بانک ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی بحرینی مقدم، معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان در خصوص مالکیت گروه ملی فولاد ایران بیان داشت: در حال حاضر مالکیت گروه ملی فولاد ایران به بانک ملی واگذار شده است و موسوی دیگر مالک گروه ملی فولاد ایران نیست، لذا این بانک  موظف است امورات این کارخانه را به صورت جدی پیگیری نماید.

وی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای گروه ملی فولاد ایران تصریح کرد: بنابر این تصمیمات مصوب شد موسوی به عنوان مالک این کارخانه قرارداد خود را فسخ نماید و کارخانه را به بانک ملی بازگرداند.

بحرینی مقدم بانک ملی را مالک گروه ملی فولاد ایران دانست و بر پیگیری امورات این کارخانه به صورت جدی از سوی این بانک تاکید نمود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه مصوبه ای در ستاد تسهیل کشور برای گروه ملی فولاد ایران در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: طبق این مصوبه 50 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش این کارخانه، از سوی بانک ملی به گروه ملی فولاد ایران ضمانت نامه داده شود تا بتواند مواد مصرفی مورد نیاز را تامین نماید.

این مقام مسئول اظهار کرد: این 50 میلیارد تومان در ستاد تسهیل ملی مصوب شده است و مسئولان گروه ملی باید پیگیری و ضمانت نامه را از بانک ملی دریافت نماید تا از آن به عنوان سرمایه در گردش استفاده و خط تولید کارخانه را فعال کنند.

سید علی بحرینی مقدم افزود: از بانک ملی انتظار داریم سرمایه در گردش مورد نیاز کارخانه را تامین کند و همچنین هیات مدیره جدید گروه ملی فولاد ایران نیز از سوی این بانک منصوب شود تا خط تولید کارخانه فعال و نسبت به پرداخت حقوق کارگران و کارکنان اقدام گردد.

انتهای پیام/گ

گروه ملی فولاد ایران به بانک ملی واگذار شد

برچسب ها: واردات ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.