عابدزاده: سربلندی ایران از بازی کردن من مهم تر است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: سربلندی نام ایران از بازی کردن من یا دروازه بانی دیگر در جام جهانی مهم تر است.

عابدزاده: سربلندی نام ایران از بازی کردن من مهم تر است/ می خواهم راه پدرم ادامه دهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره رقابت بین دروازه بان های تیم ملی برای تبدیل شدن به شماره یک این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: همیشه سعی کرده ام برای پیشرفت خودم و تیمم بیشترین تلاش را انجام دهم. خوشحالم در اردوی تیم ملی هستم. آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی حضور داشته باشد و تمام نفرات برای کمک به این تیم در تلاش هستند‌.

او ادامه داد: مهم ترین موضوع سربلندی ایران است و همه دروازه بان ها تنها همین امر را می خواهند. طبق سلیقه کی روش هرکسی در جام جهانی دروازه بان تیم ملی باشد به بهترین شکل کار کند تا دل مردم شاد شود‌.

عابدزاده درمورد تاثیر دیدار تدارکاتی با ازبکستان در راه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی گفت: تمام بازی های تدارکاتی ای که پیش رو داریم به ما کمک می کند و با استفاده از آنها می توانیم برای جام جهانی درس بگیریم. امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم تا با روحیه خوب به روسیه برویم.

دروازه بان تیم ماریتیمو پرتغال درمورد توقع مردم از تیم ملی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی اظهار داشت: ما اینگونه فکر نمی کنیم بلکه دنبال سربلندی نام ایران هستیم. هیچ بحثی نیست که از تیمی مساوی بگیریم. هر سه بازی ما در جام جهانی حکم فینال را دارد و می خواهیم وجهه تیم ملی را حفظ کنیم.

عابدزاده درباره اینکه آیا از تجربیات و مشاوره های پدرش در جام جهانی استفاده می کند یا خیر، گفت: پدرم همیشه الگوی من بوده است و درس های زیادی از او گرفته ام. احمدرضا عابدزاده الهام بخش من بوده است و همواره سعی کردم اسم او را حفظ کنم و امیدوارم راهش را برای شادی دل مردم ادامه دهم.

انتهای پیام/

اظهارات امیر عابدزاده در تمرین تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۷:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
این دعوت میشه تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۷:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
احسنت.
Canada
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
ای جانم چقدر بزرگ شده. یادمه یه پسر کوچولو بود که با پدرش سر تمرینات پرسپولیس می اومد.
Germany
سهیل
۲۳:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
آفرین
پدرت هم مثل شما بزرگوار غیرت ملی داشت
آرزوی سربلندی شما را دارم
Germany
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر شما
United States of America
آتینا
۲۱:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
فکر کن با دروازبانی پسرش به مرحله بعد بریم. یه خاطره ماندگار میشه . امیدوارم در دروازه ایران در جام جهانی باشند و بسیار موفق عمل کنند و حتی به فینال برسیم . چرا که نه هر کشوری می تونه فینال را ببینه چرا ایران تو فینال نباشه همیشه باید به بالاترین نقطه فکر کرد.
آخرین اخبار