برگزاری طرح قرآنی بینات 21 در هفت شهرستان استان سمنان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان در هفت شهرستان استان سمنان طرح قرآنی بینات 21 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دلالی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ماه مبارک رمضان در هفت شهرستان استان سمنان طرح قرآنی بینات 21 برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح مخاطبان، ضمن آشنایی با ترجمه و تفسیر سوره مبارکه قصص در ماه مبارک رمضان خواهند توانست فرامین حیات‌بخش آن را در زندگی فردی و خانوادگی خود به کار بندند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: بر اساس این طرح پس از تبلیغات، ثبت نام، سطح بندی و کلاس‌بندی مخاطبان، به تفکیک جنسیت، سطح تحصیلات و محدوده سنی، کلاس‌های آموزشی در ۲۴ جلسه ویژه علاقمندان به ترجمه و تفسیر قرآن، در مراکز آموزشی پیش‌بینی شده برگزار شد.

محمد دلالی گفت: به افرادی که حد نصاب آزمون پایانی (حداقل نمره ۱۴ از ۲۰ ) را کسب کنند، گواهینامه مربوطه اعطاء می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این طرح را نشر و ترویج ترجمه، تفسیر، مفاهیم و فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه، حرکت در جهت رفع مهجوریت قرآن کریم در جامعه اسلامی (به تناسب توان) است.

دلالی افزود: پیش نیاز شرکت در این دوره داشتن گواهی نامه قرائت سطح (روانخوانی و صحت قرائت نماز) و حداقل مدرک تحصیلی سوم راهنمایی است.

انتهای پیام / ق

طرح بینات ۲۱ در سمنان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار