مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال در سطح استان سمنان ۹هزار و ۱۴۳نفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال در سطح استان سمنان ۹هزار و ۱۴۳نفر است.

وی افزود: کاهش بیکاری در روستاها قطعاً سبب کاهش مهاجرت به شهرها، خالی شدن روستاها و معضلات اجتماعی می‌شود که در این حوزه دولت نگاه ویژه‌ای به طرح‌های اشتغال‌زا دارد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: ایجاد یک هزار و ۷۷۱ شغل در طرح تعهد کارآفرینی نهادهای اجرایی برای شاهرود پیش‌بینی‌شده است.

اسماعیل غنیان گفت: سهم میامی از تعهدات اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی و دولتی ۴۷۹ نفر در سال۹۷ پیش‌بینی‌شده که امیدواریم شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی این میزان تعهد در سطح دو شهرستان شاهرود و میامی باشیم.

وی اظهار داشت: برای اشتغال روستایی و عشایری یک هزار و ۳۰۸ طرح اشتغال‌زا در سامانه ویژه این منظور ثبت‌شده که در صورت اجرایی شدن این طرح‌ها قطعاً می‌توانیم شاهد کاهش چشم‌گیر آمار بیکاری در روستاهای استان باشیم.

انتهای پیام / ق

جزئیات ایجاد 9 هزار شغل جدید در استان سمنان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار