کاپادزه: ایران شانس صعود در جام جهانی را دارد/بازیکنان جوان ما چیزی کمتر از بازیکنان اصلی نداشتند

سرمربی تیم ملی ازبکستان گفت: همه تصور می کردند تیم ما دست و پا بسته است اما بازیکنان ما چیزی کم نگذاشتند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیمور کاپادزه سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان  در نشست خبری بازی  گفت:در ابتدا از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می‌کنم که شرایطی فراهم کردند تا بازی ایران و ازبکستان برگزار شود.

او ادامه داد:همانطور که می دانید خواستم بگویم  این بازی یک دیدار بسیار مفید برای هم تیم ما و هم ایران بود.همگان فکر می کردند تیم ما یک تیم جوان و دسته پا بسته باشد اما بر عکس یک بازی خوبی را شاهد بودیم.امیدوارم این دیدارها همچنان ادامه داشته باشد.

کاپادزه در پاسخ به این سوال که با تیم جوانی به این دیدار آمده بود آیا جوانگرایی در تیم ملی انجام داده‌اید یا به دلیل اینکه این دیدار دوستانه بود با بازیکنان جوان به ایران آمدید، گفت: ما روی این تیم سرمایه گذاری کردیم و ما این تیم را برای جام جهانی 2022 آماده می‌کنیم و این تیم کمتر از تیم بزرگسالان ما نیست.

کاپادزه افزود: امروز مسابقه خوبی برای هر 2 تیم بود و اگرچه همه تصور می‌کردند تیم ما تیم ضعیف و دست و پابسته‌ای باشد اما به نظرم این مسابقه هم برای ما مفید بود و هم برای ایران. من امیدوار هستم این روند برای تیم ما همچنان ادامه داشته باشد.

سرمربی ازبک‌ها در پاسخ به این سوال که چرا ازبکستان از تیم جوانش در این دیدار استفاده کرد گفت: تیم ملی ما نتوانست به جام جهانی راه یابد و از طرفی امروز هم روز فیفا دی نبود و به همین دلیل نمی‌توانستیم از لژیونرها استفاده کنیم. دیدید که ما تیم جوانی به ایران آوردیم و در حال سرمایه گذاری هستیم تا این تیم را برای جام جهانی 2022 آماده کنیم. معقتدم بازیکنان جوان ما چیزی کمتر از بازیکنان اصلی نداشتند و فکر می کنم این تیم می تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی ازبکستان در مورد اینکه وضعیت تیم ملی ایران را در جام جهانی چطور ارزیابی می‌کند،‌ گفت: تیم ایران، بسیار تیم خوب،آماده،جنکنده و از نظر فیزیکی و تاکتیکی تیم خوبی است، البته مطلع هستم که تیم شما در گروه سختی قرار دارد، اما از آنجایی که کی‌روش مربی بسیار باهوشی است ،فکر می کنم ایران این شانس را دارد که بتواند از این گروه بالا بیاید. قطعا در جام ملت های آسیا ۷ الی ۸ نفر از این نفرات در ترکیب تیم ملی ازبکستان حضور خواهند داشت.

کاپادزه در پایان خاطر نشان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و همانطور امروز دیدیم تماشاگران خوبی در ورزشگاه دیدم  و فکر می‌کنم در روسیه ایران طرفداران زیادی داشته باشد.از طرف دیگر ایران به عنوان یک آسیایی  است وطرفدار تیم ملی ایران در جام جهانی هستم امیدوارم به نتایج خوبی برسد از گروهش صعود کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در پایان مورد تشویق خبرنگاران حاضر در نشست خبری قرار گرفت.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی ازبکستان در نشست خبری این تیم مقابل ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار