فرمانده انتظامی شهرستان خميني شهراز دستگيری سارق حرفه اي داخل خودرو و كشف 100 ميليون ريال اموال مسروقه ازسوی کارآگاهان پليس آگاهي این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"علي جعفري نژاد با بيان اين خبر گفت: با شکايت شهروندان خميني شهري در خصوص سرقت از چندين دستگاه خودرو پارک شده در خیابان، دستگيري سارق يا سارقين در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي پس از انجام تحقيقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی با توجه به نحوه سرقت و بررسي خودروهاي مسروقه، اكيپ هاي گشتي را در مناطق مختلف شهرستان مستقر كردند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس آگاهي سرانجام فردی را حین سرقت از یک خودروی پارک شده در سطح خیابان شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

وي تصريح كرد : متهم كه از سارقان حرفه اي مي باشد طي بازجويي هاي پليس به سرقت 100 ميليون ريال اموال داخل خودرو اعتراف کرد كه در اين خصوص پرونده تشكيل، و مالباخته گان شناسايي و متهم نیز برای اقدامات قانوني تحويل مراجع قضايي شد .

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان از شهروندان خواست: از قرار دادن خودروها در کوچه ها و معابر پرت و تاريک خود داري كنند، از گذاشتن کيف دستي و اشياء قيمتي در جلوي داشبورد ، روي صندلي جلو و صندلي عقب خودرو و در معرض ديد خودداري کنيد زيرا ممکن است سارق در محل حضور داشته باشد و پس از دور شدن شما اقدام به سرقت کند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.