معرفی مدیرکل اوقاف استان کرمان و مدیر اوقاف شهرستان جیرفت به عنوان مدیر نمونه کشوری

مدیرکل اوقاف استان کرمان و مدیر اوقاف شهرستان جیرفت به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شدند.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،درهفتمین همایش سراسری مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از مدیرکل اوقاف استان کرمان و مسئول اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان جیرفت همراه با لوح سپاس تجلیل شد.

این همایش سراسری که در تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، مدیران کل، معاونان و روسای ادارات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در روز‌های ۱۹ و ۱۸ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

در این همایش که با هدف تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان اوقاف در سال ۹۶ و تشریح تدابیر و انتظار‌های نماینده، ولی فقیه و سرپرست سازمان از مدیران و روسای ادارات، ارزیابی عملکرد ستاد سازمان و ادارات کل استان‌ها و شهرستان‌ها در سال ۹۶ برگزار شد از مدیران و روسای برتر ادارات کل اوقاف و امورخیریه درسطح کشور تجلیل شد.

بر پایه‌ی این گزارش اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان برای هفتمین سال متوالی در بین ادارات کل اوقاف کشور به عنوان برترین اداره کل، وحجت الاسلام والسلمین محمدقاسی زاده برترین مدیرکل ومهدی محمدی فرد سرپرست اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان جیرفت نیز بعنوان مدیر برتر کشوری شناخته شده اند.

شایان ذکر است سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان جیرفت باتوجه به تلاش‌هایی که درجنبه‌های مدیریتی وشاخص‌های دیگر انجام داده است از جمله احیاء موقوفات و ایجاد موقوفات جدید، انجام عملیات‌های عمرانی بقاع متبرکه، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی وقرآنی، اسکن کلیه اوراق پروند‌های موقوفات و اسناد مالی وتسویه تنخواه درسال ۹۶، رتبه برتر کشوری را نموده اند.
انتهای پیام/ی

تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار