مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:

مشوق راه و شهرسازی استان اصفهان برای بهسازی بافت‌های فرسوده شهری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هریک از شهرداران به شرط شروع و گسترش بهسازی بافت‌های فرسوده شهری ، هر میزان سهمیه قیر که نیاز داشته باشند، دریافت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گفته حجت‌اله غلامی ،محموله‌های قیر، با ضریب یک به 6، متناسب با اعتبارات تخصیص‌یافته به طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان‌ها توزیع می‌شود و بر این اساس هر شهرستانی که بتواند در شورای برنامه‌ریزی  برای طرح‌های راه‌های روستایی، راه‌های اصلی، آزادراه‌ها و بهسازی بافت‌های فرسوده، اعتبارات بیشتری جذب کند، سهمیه قیر بیشتری دریافت خواهد کرد.

وی با تشریح ضریب یک به 6 خاطرنشان کرد: به‌ عنوان‌ مثال اگر 100 میلیارد تومان امسال به اعتبارات بخش راه و شهرسازی اختصاص یابد، سهمیه قیر معادل 160 میلیارد تومان در این استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: که هر یک از شهرداران که بهسازی بافت‌های فرسوده شهری خود را شروع کنند و گسترش دهند، به هر میزان که به سهمیه قیر نیاز داشته باشند دریافت می‌کنند.

غلامی از نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار درخواست کرد سهمیه معوق قیر این استان را که به علت تأخیر یکی از پالایشگاه‌های کشور ارسال نشده است از طریق مسؤولان وزارت نفت پیگیری کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.