چراغپور: انتخاب نشدن وریا غفوری علامت سئوال بزرگ لیست تیم ملی است

کارشناس فوتبال گفت: معتقدم تنها انتخاب نشدن وریا غفوری علامت سئوال بزرگ لیست تیم ملی است و در مابقی پست ها با شگفتی مواجه نشدم.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: برای تحلیل لیست تیم ملی از دروازه بانان دعوت شده شروع می کنیم که به نظر می رسد حضور امیر عابدزاده یک شگفتانه در این پست است. به هر حال در روزهای آخر لیگ برتر، بیرانوند دروازه بان ثابت تیم ملی خیلی پراشتباه ظاهر شد و بارها در این پست متزلزل نشان داد و این موضوع باعث شد که کی روش  به بیرانوند بدبین شود.

احتمال دروازه بانی عابدزاده برابر مراکش وجود دارد 

او ادامه داد: امیر عابدزاده در لیگ برتر پرتغال دروازه بانی می کند و در آخرین بازی تیمش برابر پورتو عملکرد خوبی داشت و کی روش از طریق دوستان خود در پرتغال اطلاعاتی درباره این دروازه بان بدست آورد. حضور عابدزاده در لیست تیم ملی برای جام جهانی روسیه نشان می دهد که کی روش قصد دارد از این گلر در بازی اول برابر مراکش استفاده کند که اگر این اتفاق رخ داد زیاد تعجب نکنید. نفر سوم لیست دروازه بانی تیم ملی هر گلری می تواند باشد  چرا که کی روش برای هر بازی یک دروازه بان نمی گذارد و تصمیمش را در همان بازی اول درباره پست دروازه بانی  می گیرد. اگر بیرانوند همان اشتباهات دروازه بانی در بازی های آخر در لیگ برتر را برابر مراکش مرتکب شود تارو پود تیم ملی از هم جدا می شود.

چراغپور بیان کرد: اتفاقی که در خط دفاع تیم ملی رخ داده این است که همه مهره ها سرجایشان هستند اما 2 موضوع درباره این پست مطرح است.نبود سید جلال حسینی در میان نفرات خط دفاع تیم ملی و غیبت وریا غفوری برای پست دفاع راست نکاتی است که باید به آن توجه کرد. وریا غفوری، رامین رضائیان و بیت آشور مدافعان راست تیم ملی بودند که بیت آشور از لیست تیم ملی خط خورد و وریا غفوری در لیست استند بای قرار گرفت و اکنون فقط رامین رضاییان در این پست حضور دارد.

نبودن نام وریا غفوری درلیست تیم ملی تعجب برانگیز است 

کارشناس فوتبال بیان کرد: وریا غفوری یکی از بازیکنان آماده این روزهای فوتبال کشورمان است و او از عوامل نتیجه گیری تیم استقلال محسوب می شود و تنها نبود این بازیکن در تیم ملی تعجب برانگیز است. توجیه فنی و اخلاقی بابت کنار گذاشتن وریا غفوری از تیم ملی پیدا نکردم و وضعیت او در تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار دارد و ممکن است بعد از 3 بازی تدارکاتی دوباره به تیم ملی دعوت شود. به هر حال این رفتار با چنین بازیکن آماده ای  درست نبود.

خط خوردن سید جلال حسینی از تیم ملی ایرادی ندارد 

او درباره خط خوردن سید جلال حسینی از تیم ملی گفت: به نظر می آید اگر قرار باشد که میانگین  سنی مرکز و قلب  تیم ملی پایین بیاید در بهترین زمان ممکن خط خوردن سید جلال حسینی  رخ داده است و افزایش سن خط دفاع تیم ملی باعث می شود که خطاهای مرکز دفاع بیش از اندازه شود. اشکالی ندارد اگر سید جلال حسینی به علت سنش خط خورده باشد و در مرکز خط دفاع می توانیم با استفاده از  پورعلی گنجی، منتظری و چشمی میانگین سنی تیم ملی را پایین بیاوریم.

نباختن برابر مراکش استراتژی کی روش است 

چراغپور درباره بازیکنان دعوت شده در پست هافبک تیم ملی بیان کرد: به نظر می آید کی روش قصد دارد  از چشمی و ابراهیمی در پست هافبک استفاده کند. معتقدم که تیم ملی برابر مراکش با سیستم 1-3-2-4 بازی می کند و استراتژی کی روش نباختن به مراکش و کسب حداقل امتیاز است. البته پیروزی برابر مراکش می تواند براساس حادثه بدست بیاید و شاید با ارسال سانت که شگرد بازیکنان تیم ملی است 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: عزت اللهی به علت محرومیت نمی تواند در نخستین بازی  تیم ملی به زمین مسابقه برود وچشمی و ابراهیمی می توانند زوج هافبک دفاعی تیم ملی را تشکیل بدهند و آنها در یک باشگاه بازی می کنند و به نحوه بازی همدیگر آشنایی دارند.

قلی زاده خیلی زود مسافر جام جهانی شد 

چراغپور درباره هافبک های هجومی تیم ملی بیان کرد: کی روش برای سه بازیکنی که باید جلوی هافبک های دفاعی قرار می گیرند  6 نفر را انتخاب کرده است که به درستی برگزیده شدند و ایرادی در این مورد وجود ندارد. جهانبخش، قوچان نژاد، قدوس، حاج صفی، وحید امیری و قلی زاده برای پست هافبک به تیم ملی دعوت شدند که تنها نکته این است که به احتمال زیاد به  قلی زاده در جام جهانی بازی نمی رسد و به نظرم برای این بازیکن زود بود که جزء مسافران جام جهانی باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: بازیکنانی برای خط حمله تیم ملی  دعوت شدند که انتظار انتخاب این افراد را داشتیم و شاهد شگفتانه ای در این پست نبودیم. به هر حال از اعلام لیست تیم ملی شگفت زده نشدم و فقط انتخاب نشدن وریا غفوری علامت سئوال بزرگ لیست تیم ملی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
من پرسپولیسیم و عشقهههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
یاشاسین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
ظلم در حق وريا غفوري شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
ظلم در حق وريا غفوري شد
آخرین اخبار