ایندیپندنت: بی‌خانمان‌ها در انگلیس به جرم گدایی و خوابیدن در خیابان جریمه می‌شوند

تعداد افرادی که در انگلیس در خیابان‌ها می‌خوابند پس از افزایش هفتاد و سه درصدی در سه سال گذشته به بالاترین میزان خود رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: تعداد کسانی که در انگلیس در خیابان می خوابند تا حد بی سابقه‌ای افزایش یافته است.

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی نوشت: بی‌خانمان‌ها به جرم گدایی و خوابیدن در خیابان جریمه می شوند، محکومیت های کیفری دریافت می کنند و حتی روانه زندان می شوند. در همین چارچوب، از سال 2014، دستکم پنجاه و یک نفر به جرم نقض دستور حفاظت از فضاهای عمومی با گدایی یا پرسه زدن در این مکان ها و عدم پرداخت جریمه های سابق شان، به پرداخت مبالغی تا هزار و صد پوند محکوم شده اند.

ایندیپندنت: بی‌خانمان‌ها در انگلیس به جرم گدایی و خوابیدن در خیابان جریمه می‌شوند!

از جمله این موارد می توان به حکم چهار ماه زندان برای مردی اشاره کرد که در گلاستر (شهری در جنوب غربی انگلیس) گدایی می کرد. قاضی در این زمینه گفت: "من مردی را به زندان محکوم کردم که به علت گرسنگی،‌ از مردم درخواست غذا می کرد." در یک مورد دیگر، مردی به علت آن که یک کودک دو پوند در کیسه خوابش انداخت، صد و پنج پوند جریمه شد.

نقض دستور حفاظت از فضاهای عمومی منجر به یک اخطار صد پوندی می شود. مجرمان ممکن است به علت عدم پرداخت جریمه خود، هزار پوند جریمه شوند یا در آینده اجازه گدایی به آنها داده نشود. نقض این دستور همچنین می تواند پنج سال محکومیت زندان در پی داشته باشد.

ایندیپندنت: بی‌خانمان‌ها در انگلیس به جرم گدایی و خوابیدن در خیابان جریمه می‌شوند!

این در حالی است که تعداد افرادی که در انگلیس در خیابان ها می خوابند پس از افزایش هفتاد و سه درصدی در سه سال گذشته، به بالاترین میزان خود رسیده است.

انتهای پیام/

معضل بی‌خانمان‌ها در انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
نداری وکارتون خوابی جرم است اما میلیونهادلارخرج عروسی ملکه میشود، هیچ اشکال ندارد، قربون برم خدارایه بوم دوهوارا!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ده برابر ما درآمدشونه ولي نميتونن يه جا و يه تيكه نون و ماس بدن به شهرونداي بي خانمانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
دوست عزیز شما اطلاع ندارید نباید صحبت کنید اینا ماهیانه دریافت میکنند و مراکز رایگان اسکان دارند
آخرین اخبار