سازمان امور مالیاتی کشور، مدیر دوتابعیتی ندارد

مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخلاف خبر انتشار یافته در برخی رسانه های جمعی، در این سازمان مدیر دوتابعیتی نداریم.

سازمان امور مالیاتی کشور،مدیر دوتابعیتی نداردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه مالیاتی ایران، غلامرضا قبله ای، مدیر کل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به انتشار خبری مبنی بر وجود مدیر دوتابعیتی در این سازمان از سوی یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور مدیر دوتابعیتی ندارد و مشخص نیست اعلام چنین خبری بر چه مبنایی و بر اساس چه مستنداتی مطرح و انتشار عمومی یافته است.

وی بیان کرد: پیش از اعلام چنین اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، لازم است بررسی‎های کارشناسی اولیه انجام گرفته و سپس براساس اطلاعات متقن و صحیح، نسبت به خبررسانی چنین موضوعاتی اقدام شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کرد: با توجه به ادعای وجود مدیر دوتابعیتی در این سازمان، خواستار اعلام فوری اسم و مشخصات این مدیر دوتابعیتی در جراید کشور هستیم.

قبله ای در پایان تاکید کرد: در شرایطی که نظام مالیاتی کشور در آستانه خوداظهاری صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی است و در این مقطع نیازمند همراهی هستیم، مشخص نیست انتشار اینگونه اخبار با چه اهداف و نیاتی صورت می گیرد و واقعا چه مسایلی در پشت پرده این اقدامات وجود دارد. 

انتهای پیام/


وجود مدیر دو تابعیتی در سازمان امور مالیاتی تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار