رحیمی:چشم بسته کسی را نیاورده‌ایم/ پیش بینی مدال در بازی‌های گروهی دشوار است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به کارنامه قابل قبولی که «کاستاروویچ» دارد مبلغ زیادی به او پرداخت نمی‌کنیم، از طرفی چشم بسته هیچ کسی را نیاورده‌ایم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی در حاشیه تمرینات تیم ملی هندبال بیان کرد: این نخستین اردویی است که برای تیم ملی هندبال بزرگسالان جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا تشکیل شده است. البته در کنار آن رقابت های جوانان، نوجوانان و بانوان آسیا را هم در پیش داریم که باعث شده سال پر کاری را پیش روی خودمان داشته باشیم. قطعا مهم ترین این مسابقات، بازی های آسیایی جاکارتا است که امروز نفرات ملی پوش روز پایانی اردوی خودشان را پشت سر می گذارند.پیش بینی ما برگزاری 6 اردو دیگر برای تیم ملی بزرگسالان پیش از اعزام به اندونزی است.

او ادامه داد: امروز سلطانی فر و صالحی امیری برای بازدید به اردوی تیم ملی هندبال آمدند و به نظرم این مسئله نشان از هماهنگی دقیق و اهتمام مسئولان ورزش به رشته‌های ورزشی دارد و به طور حتم این موضوع در روحیه ورزشکاران تأثیر به سزایی خواهد گذاشت.

او درمورد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی هندبال و اینکه گفته می‌شود مبلغ پرداختی به او در مقایسه با کارنامه‌اش زیاد است، گفت: اصولا تمام فدراسیون های ورزشی و خود مربیان تمایل ندارند مبلغ قراردادشان رسانه‌ای شود. با توجه به کارنامه قابل قبولی که کاستاروویچ در کارنامه دارد مبلغ زیادی به او پرداخت نمی کنیم. از طرفی چشم بسته هیچ کسی را نیاورده‌ایم. کسی که در اروپا کار می‌کند کیفیتش برای همگان مشخص است و این طور نیست که تیم‌های اروپایی به راحتی او را سرمربی خودشان کنند.

رحیمی درباره مدت قرارداد سرمربی تیم ملی گفت: قرارداد ما 6 ماهه تا بازی‌های آسیایی است و بعد از اتمام این مسابقات درباره ادامه قرارداد با این مربی مذاکره خواهیم کرد.

رحیمی در پاسخ به این سؤال که آیا کسب مدال در بازی‌های آسیایی شرط ادامه همکاری با این سرمربی است، گفت: قول کسب مدال در رشته‌های گروهی در بازی‌های آسیایی خیلی سخت است. روز شنبه فینال جام حذفی فوتبال آلمان برگزار شد و چه کسی باور می‌کرد بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان 3 گل بخورد. پیش بینی نتیجه در بازی های گروهی کار بسیار دشواری است ولی ما سعی می‌کنیم با تمام ابزارهایی که در اختیار داریم تیم خوبی را اعزام کنیم. حتماً بحث کسب مدال نیست، وقتی تیم ما در این زمین خوب کار کند برای ما مانند مدال است. وقتی بازی تیم را با بازی‌های قبلی مقایسه کنیم و همین که ببینیم تیم ما هر روز پیشرفت داشته باشد ارزش آن کمتر از مدال برای ما نیست.

لژیونرها از اردوی سوم به تیم ملی هندبال اضافه می شوند

او درباره اضافه شدن لژیونرها به تیم ملی در بازی‌های آسیایی گفت: قرار شده از اردوی سوم لژیونرها اضافه شوند، در ضمن طی صحبت هایی که سرمربی تیم ملی با مربیان آنها داشته و چون بازی‌های آسیایی در هیچ رشته‌ای در تقویم جهانی مانند فوتبال نیست.  خود بازیکنان قول داده اند و سعی تلاششان بر این است تا در بازی های آسیایی ما را همراهی کنند.

اگر همسر «کاستاروویچ» قبول کند در تیم بانوان از او استفاده می کنیم

رحیمی درباره احتمال حضور همسر سرمربی تیم ملی مردان برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان گفت: همسر کاستاروویچ از بازیکنان خوب دنیا بوده که کار مربی‌گری هم کرده است ولی اگر چنانچه همسر او قبول کند به ایران بیاید در صورت توافق از او در تیم بانوان استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون هندبال درباره اینکه شنیده می شود می خواهد به فوتبال بازگردد، گفت: فعلاً در خدمت هندبال هستم و ترجیح می دهم سؤال‌های هندبالی را جواب بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار