ثبت نام مدارس شاهد در دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از امروز اول خردادماه آغاز شده است.

مدارس شاهدبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   ثبت نام مدارس شاهد در دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از امروز اول خردادماه آغاز شده است.

دانش آموزان دوره ابتدایی برای ثبت نام در مدارس شاهد از امروز تا ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند  به سامانه مشخص برای ثبت نام مراجعه کنند و سپس از ۱۷ لغایت ۱۹ خرداد ماه پیامک اولیه برای خانواده‌ها ارسال می‌شود و از ۲۰ تا ۲۷ خرداد از آن‌ها دعوت می‌شود تا مدارک خود را تحویل دهند و نتایج نهایی ثبت نام از ۲۷ خرداد ماه لغایت ۳ تیر در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین ثبت نام پایه هفتم در مدرسه شاهد از اول تا ۱۴ تیر ماه و پایه دهم از ۱۰ لغایت ۲۴ تیر ماه آغاز می‌شود و داوطلبان برای ثبت نام باید به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

محمدرضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران با اشاره به شهریه مدارس شاهد گفت: امسال شهریه مدارس شاهد افزایش ۱۰ درصدی داشته است و برای هر دوره‌ای حداقل و حداکثر در نظر گرفته شده است.

حداقل شهریه در دوره ابتدایی ۳۸۰ هزار تومان و حداکثر ۶۴۰ هزار تومان است و دانش آموزان در دوره متوسطه اول حداقل ۴۴۰ هزار تومان و حداکثر ۶۴۰ هزار تومان باید پرداخت کنند و در دوره متوسطه دوم حداقل شهریه ۵۳۰ هزار تومان و حداکثر ۹۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

۱۳۵۰ مدرسه شاهد در سراسر کشور بر اساس برنامه ریزی‌های استانی برای نام‌نویسی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و در پایانحدود ۳۷۰ دانش آموز جذب این مدارس شاهد خواهند شد

انتهای پیام/

جزئیات ثبت نام در مدارس شاهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار