حضور دبیر،رئیس کمیته داوران و سرپرست انستیتو فدراسیون کشتی در کرمان

با حضور رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در استان کرمان، مجمع عمومی هیأت کشتی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی هیأت کشتی استان کرمان با حضور رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی، محمدتقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، رضا اسماعیلی رئیس و اعضای هیأت کشتی این استان برگزار شد.

در این جلسه که محمدابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوران و حبیب اله اخلاقی سرپرست انستیتو کشتی فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند، گزارشی از برنامه های فنی و مالی هیأت کشتی استان ارائه شد.

در ادامه رضا لایق ضمن اعلام حمایت فدراسیون کشتی از برنامه های هیأت کشتی این استان افزود: استان کرمان پتانسیل خوبی برای پیشرفت در رشته کشتی دارد و باید از تمامی ظرفیت های موجود در استان استفاده کرد تا شاهد تحول در کشتی استان باشیم.

وی تأکید کرد: با افزایش سالن های تمرین و برگزاری کلاس های دانش افزایی داوران و مربیان و همچنین استفاده از مربیان با دانش فنی بالا می توان به رشد کشتی کرمان کمک کرد.

خراسانی مدیر کل ورزش استان کرمان نیز با اعلام حمایت خود از برنامه های کشتی در استان کرمان قول اهداء آدمک به تمامی سالن های تمرینی این استان را داد.

محمدابراهیم امامی و حبیب اله اخلاقی نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه های کمیسیون داوران و انستیتو کشتی، توضیحاتی را در مورد نحوه برگزاری کلاس های دانش افزایی و همچنین سهمیه داوران بین المللی وفق ضوابط ارائه دادند.

حبیب اله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان در ادامه این سفر با حضور در یکی از سالن های شهر کرمان به تمرین و آموزش کشتی فرنگی با کشتی گیران کرمانی پرداخت.

انتهای پیام/

مجمع عمومی هیأت کشتی استان کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار