قاچاقچی کالا در دام پلیس کنارک /۷۲ تن برنج قاچاق در زاهدان کشف شد

باتلاش ماموران انتظامی شهرستان کنارک محموله میلیاردی کالای قاچاق دراین شهرستان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک  افزود:با تلاش مضاعف مأموران انتظامی مستقر در پاسگاه موماندر این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند

شهرکی  افزود:ماموران در بازرسی از این خودروهاکالای قاچاق شامل اسپیلت، انواع طاقه پارچه، لاستیک خودرو، تجهیزات و لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به دستگیری سه قاقچی در این رابطه خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

۷۲ تن برنج قاچاق در زاهدان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی برنج قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر زاهدان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: ماموران در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی محل دپوی برنج قاچاق را شناسایی و در بازرسی از این مکان ۷۲ تن برنج قاچاق به ارزش ۶۴۸ میلیون ریال را کشف کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار