در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر؛

صبحگاه مشترک ارتش در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق مشهد برگزار شد

در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم صبحگاه ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد برگزار شد.

گرامیداشت سوم خرداد توسط ارتش جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده ارشد نظامی ارتش و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم که فرماندهان نظامی استان خراسان رضوی حضور داشتند گفت: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس بود که یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رضا آذریان افزود: خرمشهر بعنوان یک شهر استراتژیک سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پس از 578 روز با فرامین رهبر فرزانه انقلاب و طراحی فرماندهان سپاه و ارتش عملیات بیت المقدس به پیروزی رسید.

فرمانده تیپ جواد الائمه هم در این مراسم گفت: یکدلی و وحدت باعث پیروزی عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر شد که نقش اصلی این عملیات برعهده خراسانی‌ها بود.

سرتیپ پاسدار سید عباس صفوی شاملو افزود: این عملیات 40 روز بعد از عملیات فتح المبین اتفاق افتاد که در آن رزمندگان ما 19 هزار عراقی را به اسارت گرفتند و 16 هزار و 500 نفر تلفات رژیم بعث بود. 443 نفر هم در این عملیات شهید شدند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس و فرماندهان این عملیات تقدیر شد.

انتهای پیام// ف. ن
برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار