زیر ساخت های صنعت برق دراستان زنجان آماده حضور سرمایه گذران داخلی وخارجی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان در دیدار‌ با رحمانی فرماندار شهرستان سلطانیه و بیات فرماندار شهرستان ایجرود بر تعامل فی مابین به منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه تاکید کرد و فعالیت در راستای تحقق شعار سال را از اولویت‌های کاری خود دانست.

علیزاده وضعیت زیرساخت‌های صنعت برق را مناسب ارزیابی کرد و با وجود ظرفیت‌های بالای صنعت برق در استان بسترحضور سرمایه گذاران خارجی وداخلی را مهیا دانست و گفت: باوجود پایداری شبکه‌های توزیع برق و ارائه برق مطمئن به مردم در فصل تابستان امسال نیازمند یاری تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها، کشاورزان، صنایع ومردم هستیم تا در مصرف بهینه برق در ساعات اوج مصرف صرفه جویی نماییم.
 
وی افزود: از سوی وزارت نیرو مشوق‌های خوبی برای همکاری صنایع و کشاورزان بخشنامه شده است که طبق همین بخشنامه درسال گذشته یک میلیاردو پانصد میلیون تومان پاداش به صنایع همکار تخصیص داده شد و کشاورزانی که ۴ ساعت این شرکت را در ساعات پیک مصرف یاری کردند ۲۴ ساعت برق رایگان دریافت کردند.
 
رحمانی فرماندار شهرستان سلطانیه با اشاره  بر سبقه تاریخی سلطانیه و اثر عظیم گنبد سلطانیه در تاریخ ایران وجهان گفت: بحمدالله با تعامل خوبی که با صنعت برق داریم، ظرفیت‌های خوبی در سرمایه گذاری‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف از جمله نیروگاه‌های تجدید پذیر داریم.

بیات فرماندار شهرستان ایجرود نیز فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و توسعه سامانه تولید انرژی خورشیدی را مهمترین اولویت‌های صنعت برق عنوان کرد و گفت: ممیزی انرژی در اداره‌ها و صنایع می‌تواند در پایش و کنترل مصرف بهینه انرژی کمک بسزایی نماید.
 
انتهای پیام/ن

دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با فرماندار شهرستان سلطانیه و فرماندار شهرستان ایجرود

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.