همایش صوت ملکوت در ایام ماه رمضان در استان سمنان برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: همایش صوت ملکوت با حضور ۴۰ قاری نوجوان در ایام ماه رمضان در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: همایش صوت ملکوت با حضور ۴۰ قاری نوجوان در ایام ماه رمضان در استان سمنان برگزار می شود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان را دانش آموزان تشکیل می‌دهند لذا برای ارتباط بهتر آن‌ها با این نهادهای فرهنگی طرح کانون مدارس در استان اجرا شد که با استقبال خوب دانش آموزان و معلمان مواجه شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش صوت ملکوت ایجاد انگیزه برای خواندن قرآن در بین نوجوانان است هرچقدر که درزمینهٔ پرورش معنویات از کودکی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم در آینده شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی کمتری در جامعه خواهیم بود.

 

مهدی جمال گفت: افتتاحیه این همایش دهم خردادماه سال جاری است.

 

وی اظهار داشت: علاوه بر کلاس‌های قرآن، دوره‌های عروسک‌سازی و پویانمایی و رباتیک نیز در کانون راه‌اندازی شده است تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ عضو کانون پرورش فکری کودکان در سراسر استان بتوانند با ثبت‌نام در آن‌ها خلاقیت خود را شکوفا کنند.

 

انتهای پیام / ق

 

۴۰قاری نوجوان در نخستین همایش صوت ملکوت استان سمنان حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.