بطحایی از تشکیل تیمی در آموزش و پرورش با همکاری پلیس فتا برای بررسی افشای سوالات امتحانی خبر داد.

لو رفتن سوالات امتحانی هنوز اثبات نشده استبه گزارش حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خانه ملت سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خبرهایی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی، اظهار کرد: اصل موضوع هنوز اثبات نشده است؛ تیمی با همکاری پلیس فتا در حال بررسی این موضوع است و گزارش‌های لازم در این زمینه به بنده ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه باید دید خبرهای مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی تا چه حد صحت دارد، افزود: باید بررسی شود سوال‌های مورد بحث اصل بوده یا نه و حجم آن چه میزان بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شایعه‌هایی درخصوص لورفتن سوالات امتحانات درس دینی مطرح شده است، اظهار کرد: هنوز نمی‌توان درخصوص رد یا تائید این شایعه اظهار نظری کرد؛ تیمی با همکاری پلیس فتا این موضوع را بررسی می‌کند.

بطحایی ادامه داد: براساس خبرهای واصله به بنده این موضوع درحد اختلاس و پول گرفتن بوده است اما هنوز لو رفتن سوالات به اثبات نرسیده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به چگونگی تامین امنیت امتحانات نهایی، گفت: مردم نگران امنیت برگزاری امتحانات نهایی نباشند چراکه فاصله غیراطمینان پذیرش در فرآیند امتحانات وجود داشت که در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره لورفتن سوالات امتحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
قضیه پلیسی شد چه باحال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
ای بابا چرا اینقدر خودتون رو اذیت می کنید پارسال هم سوالهای نهایی سوم لو رفت من خودم دختر پیش دانشگاهی دارم سوالها یه ربع مونده به امتحان تو تلگرام بود
آخرین اخبار