فرمانده با مردم در سامانه ۱۹۷ صحبت می‌کند

جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران با مردم روز دوشنبه ۷ خردادماه در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم روز دوشنبه ۷ خردادماه در شهرستان ساری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران می‌رساند، جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با شهروندان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۷ خردادماه در شهرستان ساری- بلوار امیرمازندرانی– مهدی آباد- خیابان شهید محسن پور- حسینیه حضرت قمر بنی هاشم (ع) برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان به همراه معاونان ستادی و اجرایی اعم از رئیس بازرسی، معاون نیروی انسانی، معاون وظیفه عمومی، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از کلیه هم استانی‌های عزیز دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن ۱۹۷ با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه یاری کند.
انتهای پیام/آ

جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.