بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 208)؛

از دانلود نرم افزارهای ماه مبارک رمضان تا دانلود آخرین نسخه پیام رسان‌های داخلی

در بسته هفتگی دریچه (شماره 208)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود AmpMe 6.9.2 برنامه تبدیل چند گوشی به یک بلندگوی واحد در اندروید

به دلیل وجود محدودیت هایی که بسیاری از اسپیکر های گوشی های هوشمند است، اگر در یک جمعی بخواهید یک موزیک را پخش کنید، احتمالا آن موزیک آنقدر صدایش ضعیف است که هیچ کسی متوجه آن نخواهد شد.

شما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند گوشی پخش کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5 را دریافت کرده است.
دانلود NetX PRO 5.2.1.0 برنامه جلوگیری از هک وای فای اندروید

برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست. و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

دانلود3.2.0.0 NetX PRO  برای اندروید؛ ردیابی هکر های وای فای

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Firefox Browser 60.0.1 ؛ مرورگر موزیلا فایرفاکس برای اندروید و آیفون
مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکرهای اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.
دانلود پیام‌رسان iGap آی‌گپ 0.6.3؛ برای اندروید و آی‌اواس

آی‌گپ iGap، پیام‌رسان ایرانی، جزو یکی از پرسرعت‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در فروشگاه‌های نرم‌افزاری است که با استفاده از آن می توانید به صورت نامحدود بین دوستان خود پیام و هر نوع فایلی را ارسال کنید. آی گپ با قابلیت ها و امکاناتی که دارد در آینده ای نزدیک به رقیبی جدی برای پیام رسان های دیگر از جمله تلگرام، واتس‌اپ و ... تبدیل می‌شود. این پیام رسان دارای سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است و از سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس، لینوکس و ویندوز پشتیبانی می کند.

 دانلود iGap آی‌گپ؛

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0

نرم افزار قرآنی حبل المتیل را می توان به عنوان بهترین قرآن صوتی دانست که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است.

برنامه معرفی شده به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است در جشنواره بین المللی قرآن عنوان بهترین نرم افزار قرآنی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از صوت نرم افزار باید آنها دانلود کنید.
 
دانلود حبل المتین؛ پرطرفدار‌ترین نرم افزار قرآن صوتی

 دانلود مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم 3.6

نرم افزار مفاتیح باب النعیم را می توان به عنوان بهترین نرم افزار های  مفاتیح  دانست.

این نرم افزار که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته توجه کاربران زیادی را  به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از صوت ادعیه باید آن ها دانلود کنید.
 
دانلود باب النعیم برای اندروید / کاملترین نرم افزار مفاتیح اندروید

 دانلود نرم افزار اذانگو 4.5.4 ؛ برای اندروید و آی او اس
 نرم افزار اذانگو (Azangoo) یکی از کاربردی ترین و بهترین برنامه های مذهبی است که به وسیله آن می توانید از زمان دقیق اذان و اوقات شرعی مطلع شوید. همچنین این نرم افزار با محاسبه موقعیت جغرافیایی شما، محل دقیق قبله را نیز نشان می دهد. نرم افزار اذانگو علاوه بر امکانات گفته شده، تقویم سال جاری به همراه مناسبت ها و تعطیلات را در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
 
دانلود نرم افزار اذانگو برای اندروید و آی او اس 

 تقویم اذان گو بادصبا نسخه 9.0.5 برای اندروید

تقويم بادصبا که سابقا با نام  تقويم نفحات منتشر میشد، در 5 سال اخير جزو پرطرفدار ترين تقويم های اندروید قرار گرفته است  امکانات ويژه ای مانند  پخش اذان ، قبله نما و بسیاری از قابلیت های دیگر دلیل این استقبال مي باشد. با ويجت اختصاصي و جذاب براي نمازگزاران، تقويم بدون محدوديت زماني بوده و قابليت دريافت اطلاعيه هاي مرتبط با مناسبت هاي روز را دارا مي باشد.

دانلود تقویم بادصبا برای اندروید/ محبوب ترین نرم افزار تقویم نسخه بهار 96

دانلود Video Format Factory Premium 5.0 ؛ برنامه تبدیل فرمت ویدیو و موسیقی اندروید
 بارها اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مشکل شده باشید زیرا فرمت آن ویدئو یا آهنگ توسط پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.
 
دانلود Video Format Factory 3.4 برای اندروید؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری 

 دانلود پیام رسان بله 3.22؛ گفتگو همراه با انجام امور بانکی

پیام رسان بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر داشتن امکانات یک شبکه اجتماعی از قبیل: ارسال پیام، ارسال تصویر، ویدئو و صوت، تشکیل گروه یا کانال و... ، دارای ویژگی هایی است که با استفاده از آن می توانید کارهای مربوط به امور بانکی را نیز انجام دهید.

دانلود پیام رسان بله 3.22؛ گفتگو همراه با انجام امور بانکی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار