ترامپ دیدار با رهبر کره شمالی را لغو کرد + متن نامه

رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به رهبر کره شمالی اعلام کرد در دیداری که قرار بود میان سران دو کشور برگزار شود، شرکت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه در نامه‌ای به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام کرد نشست سنگاپور برگزار نمی‌شود.

رئیس جمهور آمریکا در نامه خود خطاب به کیم جونگ اون نوشت: دیدار از پیش برنامه ریزی شده دوازدهم ژوئن (سه شنبه ۲۲ خرداد ۹۷) برگزار نمی‌شود چون برگزاری چنین دیداری در حال حاضر، معقول و بجا نیست.

در این نامه همچنین از عباراتی نظیر «خطر بسیار بزرگ» و «خصومت آشکار» صحبت شده است.

متن نامه ترامپ

ما بی نهایت از وقت، صبوری و تلاش شما در رابطه با مذاکرات اخیرمان و بحث و گفتگو‌ها در ارتباط با نشستی که دو طرف از مدت‌ها قبل به دنبال آن بودند و قرار بود دوازدهم ژوئن در سنگاپور برگزار شود، متشکریم. ما مطلع شدیم این نشست به درخواست کره شمالی بوده، اما از نظر ما کاملا بی ربط است. من بسیار علاقه‌مند به حضور در آنجا به همراه شما بودم. متاسفانه، با توجه به عصبانیت شدید و خصومت آشکاری که در تازه‌ترین اظهارات شما نمایان است، من احساس می‌کنم برگزاری این نشست که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود در این مقطع زمانی نامناسب است؛ بنابراین اجازه دهید به استناد این نامه نشست سنگاپور برگزار نشود چرا که اکنون به مصلحت دو طرف ما، اما به زیان جهان است. شما درباره توانمندی‌های هسته‌ای‌تان صحبت کردید، اما توانمندی‌های هسته‌ای ما بسیار کلان و قدرتمند است و من از پروردگار می‌خواهم این توانمندی‌ها هرگز مورد استفاده قرار نگیرند.

من احساس می‌کردم گفتگویی فوق العاده بین شما و من شکل گرفته و در نهایت تنها این گفتگو است که اهمیت دارد. من روزی منتظر نشست با شما هستم. در این میان، از شما بابت آزادی گروگان‌هایی که اکنون در کنار خانواده‌هایشان و در خانه‌هایشان هستند، تشکر می‌کنم. این یک اقدام زیبا از روی حسن نیت بود و بسیار مورد تقدیر است.

اگر ذهنیت شما درباره مهمترین نشست ممکن تغییری کرد، درنگ نکنید و با من تماس گرفته یا نامه بنویسید. جهان و کره شمالی به ویژه یک فرصت بزرگ را برای صلحی پایدار و رفاهی عظیم از دست داد. این فرصت از دست رفته یک لحظه واقعا بد در تاریخ است.

ترامپ دیدار با رهبر کره شمالی را لغو کرد

انتهای پیام/

نامه ترامپ به کیم جونگ اون برای لغو دیدار در سنگاپور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۰۳:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
حالا ایرانیها این کار رو و خروج آمریکا از برجام رو بد عهدی میدونن ولی اگه با خودمون رو راست باشیم به اینکار میگن سیاست، با وعده هایی که هرگز عملی نمیشن طرف مقابلشون رو حاضر به هرکاری میکنن بعد میزنن زیر عهد و پیمانها
کره شمالی پایگاه هسته ایش رو با این وعده ها منفجر کرد ، ایران پایگاه هسته ایش رو با بتن پر کرد.
مردم جهان شاید از ترامپ بدشون بیاد و بگن این مرد دروغگوست ولی مردم آمریکا ایشون رو با سیاست میدونن،مردم آمریکا میدونن که سیاست پدر مادر نمیشناسه یعنی چی
مردم کره شمالی و ایران تو سخترین وضعیت اقتصادی هستن نه مردم آمریکا پس ترامپ اسراری به مذاکره با این دولتها نداره وقت زیاده انقدر تحریم میکنه و فشار میاره تا مردم این دو کشور به پاش بیفتند برای لغو تحریم یا خودشون دولتشون رو پایین میکشن اونوقت با افتخار میگه این هست دستاوردهای من.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
اون وقت می گویند ترامپ دیوانه است برعکس خیلی خوب می فهمه و باهوشه . اگر دیوانه بود الان اینقدر ثروتمند نبود. کسانی دیوانه هستند که فکر می کنند ترامپ دیوانه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
کره شمالی اشتباه کرد که گفت برای مذاکره حاضریم باز ترامپ برنده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
نگران لغو دیدار نباشید ؛ این کفتار و سگ هار ( ترامپ) با بچه دیکتاتور ( اون ) در پشت پرده ساخته اند ؛ دارند نمایش عملی قبول خفت و متعاقب آن پذیرش در جامعه جهانی را به صورت عملی تمرین میدهند برای دکترین جهانی جدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
آهای حقه باز ترامب !!حالا دیگه دست بیش را میگیری که عقب نیفتی؟! اگر آقای اون عاقل باشد تحت هیچ شرایطی نباید حاضر بمذاکره با یک دیوانه گردد زیرا یک دیوانه هیچوقت در زندگی متعادل فکر نمیکند وهیچوقت هم نمیشود به حرف های یک دیوانه اعتماد کرد .چون هر آن میتواند زیر قول و قرارش بزند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
حتما از رهبر کره شمالی ترسید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۴۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
فکر میکنه خیلی زرنگه

اول گذاشت کره شمالی پایگاه اتمیش رو منفجر کنه بعد مثل همیشه زد زیر همه قول و قرارها!
آخرین اخبار