وارد شدن آب باران در مسیر جدید فاضلاب شهری اصفهان دردسرساز شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بارش باران و پس‌زدگی فاضلاب باعث وارد شدن باران در مسیر جدید فاضلاب شهری در بخشی از خیابان میر و ریزش مسیر قبلی فاضلاب شد.

سید اکبر بنی‌طبا به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص ریزش خیابان میرفندرسکی اصفهان اظهار داشت: اوایل شب گذشته بارش‌های قابل توجه در سطح شهر به پس‌زدگی شناسه‌های فاضلاب در خیابان میرفندرسکی شهر اصفهان منجر شد.

وی افزود: مسیر خیابان میرفندرسکی در راستای بهسازی شبکه فاضلاب شهری یک منطقه کارگاهی و در حال بازسازی است که در حال حاضر بخشی از خیابان برای انجام عملیات توسعه فاضلاب شهری محصور است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: زمانی که میزان بارش در سطح شهر از شدت قابل‌توجهی برخوردار باشد، پس‌زدگی شناسه‌های فاضلاب ایجاد می‌شود، در مسیر خیابان میر در راستای بهسازی شبکه فاضلاب اصفهان، خط جدیدی در حال احداث است و خط قبلی از مدار خارج خواهد شد، به همین دلیل پس‌زدگی فاضلاب باعث وارد شدن باران در مسیر جدید و در ادامه باعث ریزش مسیر قبلی فاضلاب شد.

به گفته وی ، بعد از اعلام گزارش حادثه، این بخش از خیابان در همان شب گذشته بسته و حدود 60 درصد عملیات تعمیر و ترمیم صورت گرفت و در ادامه ظهر امروز هم به پل‌سازی محل اقدام شد.

بنی‌طبا تأکید داشت: به دلیل وجود تأسیسات مختلف گاز، برق و... در این خیابان، عملیات تا حدی حساس بود و نیاز به زمان داشت، اما با وجود این نه در هنگام پس‌زدگی و نه در هنگام وجود مانع برای ترمیم، مشکلی برای مشترکان ایجاد نشد.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد : در هنگام اجرای عملیات سعی شد به نحوی عمل شود که صبح امروز مشکلی برای تردد خودروها در خیابان ایجاد نشود، هم‌اکنون هم مشکل خاصی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

 

جزئیات ریزش شبانه خیابان میر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.