فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی این انقلاب در دنیا نظیر ندارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی این انقلاب در دنیا نظیر ندارد و با استفاده از این ظرفیت مردمی می‌توان در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد شامگاه پنجشنبه شب در یادوراه شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: دفاع مقدس مقاطع تأثیرگذار بسیاری داشت که عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس از نقاط قوت دفاع مقدس بود.

وی گفت: رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس  بدون در اختیار داشتن تجهیزات نظامی توانستند خرمشهر را از چنگال دشمن آزاد کنند که اوج دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها و ایثار رزمندگان و توانمندی ملت ایران است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی این انقلاب در دنیا نظیر ندارد و با استفاده از این ظرفیت مردمی می‌توان در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

وی افزود: در دنیایی که جنگ و تجاوز از سوی استکبار و آمریکای جهان‌خوار جهانی برقرار است، بهترین نسخه شفابخش انقلاب ما استفاده از ظرفیت مردمی است.

فروزاد گفت: اگر می‌خواهیم مناسبتی تحت عنوان سوم خرداد داشته باشیم، نباید به برجامی که استکبار در قالب کنوانسیون به ملت تحمیل می‌کند چشم دوخت؛ انقلاب در آستانه چهل سالگی قرار دارد و مرهون خون شهدا است و نباید طوری رفتار شود که نتوانیم جوابگوی خون شهدا باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادوراه شهدای عملیات بیت‌المقدس در گلپایگان

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.