امیر دریادار سیاری در جهرم:

دشمن سیری ندارد، خواسته‌هایش زیاد است/ نباید تصور کرد اگر مساله هسته‌ای حل شود دشمن دیگر با ما کاری ندارند

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خواسته‌های دشمن زیاد بوده و سیری ندارد نباید تصور کرد اگر مساله هسته‌ای حل شود دشمن دیگر با ما کاری ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهر در شهر جهرم با بیان اینکه نظام ما جمهوری اسلامی است و زیر بار استکبار نخواهد رفت، تصریح کرد: نباید تصور کرد که اگر مساله هسته‌ای حل شود دشمن دیگر با ما کاری ندارند، بلکه خواسته‌های دشمن زیاد بوده و سیری ندارد و بدنبال بهانه‌ها و خواسته‌های جدید است.

وی نخستین علت تهدیدات دشمنان علیه ایران را موقعیت جغرافیای آن برشمرد و تصریح کرد: ایران در یک چها‌ر راه استراتژیک قرار گرفته که چشم طمع دشمنان همواره بر آن بوده است.

امیردریادار حبیب‌الله سیاری افزود: با توجه به اینکه ایران در وسط بیضی انرژی قرار دارد و دارای منابع نفت و گاز است موجب چشم‌داشت دشمنان به این سرزمین شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه علت اصلی دشمنی استکبار با ایران را انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد ایران به قبل از انقلاب بازگشته و با حاکمیت خود در منطقه عمق راهبردی ایران را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: نظام کشور، جمهوری اسلامی است و زیر بار استکبار نخواهد رفت.

معاون هماهنگ کننده ارتش بیان کرد: تا زمانی که الگو برای کشور‌های دنیا هستیم و زیر بار ظلم و ستم نرویم تهدید وجود دارد.

سیاری گفت: ما تهدید را می‌شناسیم و مردمی نیستیم که در برابر تهدید‌ها کمر خم کنیم.

باید به خودکفایی برسیم تا دشمن فکر تجاوز به مرزهای ما را نکند

وی ادامه داد: باید توان دفاعی را از دل مردم قوی کرد و به‌دنبال آن تجهیزات نظامی ساخت.

سیاری با بیان اینکه اکنون ما موشک داریم و توان بازدارندگی ما زیاد است، اضافه کرد: باید به خود کفایی رسیده و توان بازدارندگی را آنقدر قوی کنیم که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به مرزهای ما را نکند.

وی تصریح کرد: توان بازدارندگی ایران در دل مردم است و تا مردم هستند دشمن نمی‌تواند آسیبی به انقلاب و نظام بزند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه دشمن رسانه زیادی در اختیار دارد، بیان کرد: دشمن امروز بیشترین تهدیدات ب‌ویژه تحریم‌‌ها را روز به روز بر علیه ما افزایش می‌دهد.

وی گفت: دشمن با امکاناتی که دارد به شدت بر روی جنگ نرم کار می‌کند تا بر جوانان تسلط یافته و باور‌های آن‌ها را تغییر دهد.

سیاری با بیان اینکه باید به ارزش‌هایمان توجه کنیم، اضافه کرد:در این صورت است که برنامه‌های دشمن برای جنگ نرم خنثی می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

برچسب ها: فناوری هسته ای ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار