مانه 300 پیراهن لیورپول را به روستایش فرستاد

مهاجم باشگاه لیورپول در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت 300 دست پیراهن این تیم را برای ساکنان روستای خود در سنگال فرستاده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های لیورپول و رئال مادرید فردا در کی یف اوکراین دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. در آستانه این مسابقه سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول عنوان کرد 300 پیراهن این تیم را به روستای محل تولد خود (بامبالی) فرستاده است،تا ساکنان این روستا به هنگام تماشای دیدار فینال آن را برتن کنند.


مانه گفت: من 300 لباس برای مردم روستا فرستادم تا موقع تماشای بازی فینال آن را بپوشند و با آن پیراهن بازی را تماشا کنند. خانواده ام هنوز در روستا زندگی می کنند. مادرم و عمویم. آنها بازی را تماشا خواهند کرد، آن روز هیچ کس در روستا کار نخواهد کرد!

وی افزود: "من بعد از جام جهانی در تابستان به روستا برمی گردم و انشااله مدال قهرمانی را به همه نشان خواهم داد."


مانه به یاد می آورد  که در همین روستا  سال 2005  شاهد قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
آن زمان او هوادار بارسلونا بود و در دیدار فینال بین میلان و لیورپول بی طرف بود.در آن بازی لیورپول ابتدا 3-0 عقب افتاد و پس از کشاندن بازی به تساوی در ضربات پنالتی پیروز شد.
مانه می گوید،درسی که از آن بازی گرفته است این است که 3 گل عقب نیفتند.
او می گوید:" اگر آن موقع کسی می گفت قرار است من در فینال لیگ قهرمانان برای لیورپول بازی کنم می گفتم این باورنکردنی است.امیدوارم بازی را ببریم."

این بازیکن 26 ساله می گوید می تواند ادعا کند ، به جز طرفداران رئال مادرید، بقیه مردم دنیا خواهان پیروزی لیورپول هستند.
انتهای پیام/


اهدای 300 پیراهن لیورپول از سوی مانه به یک روستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار