رسانه‌های آمریکایی خبر دادند:

روابط پرتنش ترامپ با یکی از وزرای دولتش بر سر سیاست‌های مهاجرتی

بر اساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا، وزیر امنیت داخلی این کشور را به سبب افزایش ورود مهاجران غیرقانونی به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نوشت:  اگر بخواهیم برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مسئله‌ای اساسی در داخل آمریکا بیان کنیم، بی‌تردید این مسئله، مهاجرت غیرقانونی به آمریکا از طریق مرز‌های جنوبی این کشور خواهد بود. سوال مطرح این است که آیا این سیاست ترامپ ناشی از خصومت‌های ضدمهاجرتی ترامپ است؟

روز گذشته تصویری از برخی نگرش‌های دونالد ترامپ در روزنامه واشنگتن‌پست انعکاس یافت. این مطالب به خصومت بین دونالد ترامپ و کرستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی آمریکا، مربوط بود. در مطلب این روزنامه تصریح شده این مقام آمریکایی از جانب ترامپ به شدت هدف انتقاد و حمله قرار گرفته است و وی به افزایش ورود مهاجران غیرقانونی از طریق مرز‌های جنوبی آمریکا متهم شده است.

در این مقاله به ملاقاتی در اواخر سال گذشته نیز اشاره شده است که در آن نشست، ترامپ گفته است همکاران او در دولت تا چه اندازه از سیاست او در زمینه مهاجرت خوششان می‌آید.

سی‌ان‌ان  نوشت: ظاهرا ترامپ از روند کار‌ها در زمینه مهاجرت و روند پیشرفت ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک از دست وزیر امنیت داخلی به شدت خشمگین است. ترامپ، وزیر امنیت داخلی را بار‌ها و بار‌ها درباره مسائل مختلف به باد انتقاد و حمله گرفته است. ظاهرا این روند از اوایل بهار شروع شده و ادامه داشته است.

انتهای پیام/

انتقاد شدید ترامپ از وزیر امنیت داخلی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار