در آستانه مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

مراسم تجلیل و آیین بدرقه رضا سخندان کمک داور بین المللی فوتبال برگزار شد

مراسم تجلیل و آیین بدرقه رضا سخندان کمک داور بین المللی فوتبال به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوى برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  رضا سخندان در این مراسم بااشاره به این که معلمی در منطقه محروم تبادکان مشهد را بزرگترین افتخار برای خود می‌داند افزود: خوشحالم که امروز شرایطی به وجود آمده است تا بار دیگر به عنوان نماینده کشورمان بویژه معلمین استان خراسان رضوی ودر عرصه جام جهانی فوتبال حضور داشته باشم.

وی توجه به ظرفیت‌های بسیارخوبی که در معلمان تربیت بدنی استان وجود دارد یا یک موضوع مهم برشمرد و گفت: بسیاری از معلمان ما در مدارس دارای استعداد‌ها و توانمندی بسیاربالایی در زمینه‌های مختلف ورزشی هستند که اگر به آن‌ها توجه شود قطعا می‌توان شاهد افتخارآفرینی‌های زیادی در رشته‌های ورزشی گوناگون بود.

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم رضا سخندان را از افتخارات جامعه معلمین تربیت بدنی استان خراسان رضوی و کشور دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از تجاربی که وی و سایر معلمان ورزشکار شاخص دارند زمینه پرورش استعداد‌های دانش آموزی در مدارس را بیش از پیش فراهم آوریم.

علی ابری رئیس اداره آموزش و پرورش تبادکان نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های رضا سخندان در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه ورزشی، وجود اینگونه معلمان را افتخاری برای آموزش و پرورش استان و کشور دانست و گفت:: مایه خرسندی ست که این کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان در کنار دشواری‌های داوری، باعشق و علاقه زیاد در کلاس‌های درس خود با دانش آموزان حضور داشته و علاوه بر الگوی ورزشی، برای آن‌ها الگوی اخلاقی نیز هست.
 
 انتهای پیام // م. ا
 
برچسب ها: جام جهانی ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار