مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی ؛

روزانه۳ میلیون و ۲۳۱ هزار لیتر بنزین در مشهد مصرف می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: در اردیبهشت امسال 95 میلیون و 312 هزار لیتر بنزین از نوع یورو چهار، چهار میلیون و 468 هزار لیتر بنزین سوپر و 392 هزار لیتر بنزین معمولی در مشهد به مصرف رسیده است.

مصرف روزانه۳ میلیون و ۲۳۱ هزار لیتر بنزین در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی اصغر اصغری افزود:: در مصرف روزانه ۳ میلیون و ۲۳۱ هزار لیتر بنزین در مشهداردیبهشت امسال ۱۰۰ میلیون و ۱۷۲ هزار لیتر بنزین در بخش حمل و نقل شهر مشهد به مصرف رسید. 

وی گفت: بیشترین بنزین مصرفی از نوع یورو چهار است و به طور میانگین در هر روز سه میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۵۵ لیتر بنزین در بخش حمل و نقل این کلانشهر مصرف شده که نشانگر افزایش روزانه حدود ۱۷۸ هزار لیتر مصرف بنزین نسبت به فروردین ماه امسال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی افزود: همچنین در اردیبهشت، ۳۹ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت و گاز در بخش حمل و نقل شهر مشهد مصرف شد که ۳۹ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ لیتر یورو چهار و ۱۷۴ هزار لیتر هم نفت و گاز معمولی بوده است.

اصغری گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام//م. ن
 

مصرف روزانه ۳ میلیون و ۲۳۱ هزار لیتر بنزین در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.