مراسم تودیع مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه شمال شرق کشور برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه شمال شرق کشور در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه شمال شرق کشور ظهر یکشنبه در حالی به میزبانی مرکز این شرکت در شاهرود برگزار شد که طی حکمی رضا جبار زاده به‌جای قاسم عرب یارمحمدی به‌عنوان مدیر جدید شرکت معرفی شد.

جباز زاده سابقه معاونت در شرکت خطوط لوله منطقه شمال را در کارنامه داشته و از امروز جایگزین عرب یارمحمدی می شود که چهار سال بر مسند مدیریت منطقه شمالشرق حضور داشت.

جانشین مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در این مراسم ضمن اشاره به‌ضرورت ارتقای سیستم اداری در مجموعه مخابرات و خطوط لوله شمال شرق مرکز شاهرود، گفت: خوشبختانه همدلی خوبی در این منطقه وجود دارد که حول محور خدمت‌رسانی به زائران رضوی به دلیل قرار گرفتن آن در مسیر کری دور شرق-غرب و آزادراه حرم تا حرم وجود دارد.

داریوش امیر سرداری گودرزی بیان کرد: خدمت‌رسانی به زوار رضوی نوعی همگرایی و تعهد کارکنان منطقه شمال شرق را به‌گونه‌ای رقم‌زده که کار در این مجموعه می‌تواند به‌مثابه خدمت‌رسانی به زوار امام هشتم(ع) محسوب شود.

وی یکی از رسالت‌های خطوط لوله شمال شرق را اعزام نیرو به مناطق مختلف به‌منظور مساعدت به مجموعه خطوط لوله ایران دانست و تأکید کرد: خطوط لوله شمال شرق در این زمینه نیز همواره پیشتاز بوده که این امر از نگاه جهادی موجود در این مجموعه از مدیران تا کارگران بر می‌آید.

جانشین مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همچنین رضایتمندی مردم را هدف غایی این شرکت دانست و گفت: باید با تعامل و همگرایی بستر مناسب برای خدمت‌رسانی به مردم به‌خصوص زوار رضوی فراهم شود.

گودرزی بیان کرد: همگرایی در درون مجموعه و همچنین تعامل با ارگان‌های دیگر، مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و رسانه‌ها در زمره ملاک‌های موفقیت در شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال شرق محسوب می‌شود که امیدواریم در ادامه مسیر مدیریتی این شرکت، شاهد موفقیت‌های خوبی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ب

جزییات مراسم معارفه مدیر جدید شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه شمال شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار