استاندار کردستان:

زنجیره فولاد بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری در استان کردستان است

استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه گذاری زنجیره فولاد بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ استان به شمار می‌رود، گفت: برای انجام این مهم یک میلیار دلار سرمایه‌گذاری می‌شود.

زنجیره فولاد بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری در استان کردستان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری بیجار و معارفه فرماندار این شهرستان که در سینما آزادی برگزار شد، به اهمیت خدمت در نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت و خدمت در نظام اسلامی توفیق بزرگی است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی افزود:جابجایی مسوولیت‌ها به معنای ناکارآمدی فرد نیست بلکه تغییر می‌تواند منشأ تحول در امور باشد.

استاندار کردستان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد خوب فرماندار سابق این شهرستان بیان داشت: سعی شده تا در روند انتخاب فرماندار جدید هیچ پارامتری جز عملکرد خوب و مثبت لحاظ نشود و فرمانداری کار آمد و با تجربه برای شهرستان انتخاب شود.

مرادنیا با تاکید بر اینکه برای کار در کردستان و زادگاهم شهرستان بیجار هیچ معامله‌ای با هیچ کسی نداشته و نخواهم داشت عنوان کرد: تصور‌ها و تلقی‌های فضای مجازی در رابطه با انتخاب فرماندار بیجار تماما کذب است.

وی توجه به مسائل حاشیه‌ای را زمینه ساز عدم پیشرفت استان دانست و گفت: باید در راستای اتحاد، همدلی و یکدلی در استان میان مسوولان و مردم در تلاش بود.

استاندارکردستان در بخش دیگری از سخنان خود به زنجیره فولاد اشاره کرد و افزود:برای جانمایی زنجیره فولاد ماه‌ها تلاش شده است و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که که دو مجموعه مستقل یکی در بیجار و دیگری در قروه انجام می‌شود.

وی سرمایه گذاری زنجیره فولاد را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری زنجیره فولاد بزرگترین سرمایه‌گذاری در طول عمر استان کردستان تاکنون است وبرای انجام این مهم یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌شود.

مراد نیا اضافه کرد:بعد از ماه رمضان با حضور وزیر صنعت همزمان سه پروژه آهن اسفنجی یکی مربوط به بخش خصوصی در سقز و دو مورد دیگر مربوط به بخش دولتی در قروه و بیجار کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خوذ با بیان اینکه سد سیاه زاغ آب شرب ۹۰ روستا در حوزه دیواندره و بیجار و آب شرب شهر بیجار را تأمین خواهد کرد، افزود: انتقال آب این سد نیازمند ۱۴ میلیارد تومان اعتبار است که با بانک‌های ملی و صادارت برای سرمایه‌گذاری این مهم صحبت شده است.

انتهای پیام/ز

برای زنجیره فولاد یک میلیارد دلار نیازمندیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.