ارسال 300 اثر به جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر در همدان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از ارسال 300 اثر به دبیرخانه جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر در استان خبر داد.

ارسال 300 اثر به جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: در مرحله استانی جشنواره‌های الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره از شهرستان‌ها، نواحی و مناطق ارسال شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در راستای سند تحویل بنیادین در آموزش و پرورش مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگی، تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تامین پژوهشگر مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه پس از داوری و کارشناسی 12 اثر به جشنواره کشوری ارسال می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و معاونین پرورشی مدارس و ایجاد یک شبکه انسانی کارآمد و متخصص در حوزه پرورشی و فرهنگی به منظور تبادل اندیشه و افزایش تجربیات علمی و عملی است.

یوسفی بیان کرد: جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی شیوه‌های تدریس و اصلاح و تغییر نگرش‎های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس و ترغیب مشاوران و مربیان پرورشی و برای استفاده از روش‌های مختلف یادگیری و یاددهی و ایجاد رقابت سالم و سازنده بین همکاران پرورشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

راهیابی300 اثر به جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.