مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ۴۸۰ میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی کمک شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه ستادعالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور حمایت از کانون‌های ثبت شده در سامانه، مبلغ ٤٨٠ میلیون ریال اعتبار به ٢٤٠ باب کانون پرداخت کرد، گفت: سهم هر کانون مبلغ دو میلیون ریال می‌شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد، ٢٤٠ باب کانون در مرحله نخست موفق به ثبت اطلاعات کانون خود در این سامانه شدند.

شیرازیان با اشاره به اینکه در فاز دوم، کانون‌های فرهنگی و هنری باید اطلاعات اعضای کانون خود را در سامانه ثبت کنند، اظهار کرد: هر کانونی که موفق به ثبت اعضای خود شود هم مبلغ دو میلیون ریال اعتبار دریافت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت ٣٦٢ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان از ثبت اطلاعات حدود ٣١٠ کانون در سامانه بچه‌های مسجد (https://bachehayemasjed.ir/) خبر داد و افزود: با توجه به اینکه پس از این اختصاص اعتبارات کانون‌ها منوط به ثبت فعالیت‌ها در این سامانه است، مدیران کانون‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات کانون و اعضای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ط


پرداخت اعتبار به ۲۴۰ باب کانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.