زهره کریمی دانشجوی خوش ذوق کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه کاشان ابتکار و خلاقیت در کارآفرینی و اشتغال زایی را با گلخانه آفتابگردان در این دانشگاه گل کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه کاشان در آیین گشایش این مجموعه با تاکید بر اینکه تحقق کارآفرینی و اشتغال زایی وظیفه فرد فرد افراد جامعه با همتی بلند است گفت: اشتغال زایی و متکی نبودن به مدرک دانشگاهی و کارهای خدماتی مهم ترین هدف از راه اندازی این مجموعه گلخانه است.

زهره کریمی، تصریح کرد: فراهم کردن محیطی مفرح و دلنشین برای کارکنان دانشگاه و دانشجویان، فرهنگ سازی و ترویج استفاده از گل و گیاه طبیعی بجای مصنوعات بی روح در چیدمان منزل، محل کار و تحصیل افراد  و قرار گرفتن گل در سبد خرید خانواده است از جمله اهداف ایجاد این گلخانه است.

وی با اشاره به اینکه از زمستان سال ۹۶ طرح و ایده  احداث گلخانه را با مسئولین دانشگاه مطرح  و درخواست همکاری کرد افزود: خوشبختانه طرح با نظر موافق و مساعد مسئولین مواجه شد و با اخذ مجوز از سازمان پارکها و فضای سبز و نهایی شدن قرارداد با دانشگاه کاشان، کار احداث گلخانه از تاریخ ۱۵ فروردین امسال شروع شد و بعد از گذشت ۴۵ روز کار ساخت به پایان رسید.

کریمی با تاکید بر اینکه در این مجموعه سعی بر آن شده که از کم ترین فضاها بیشترین بهره وری انجام شود و علاوه بر گل و گیاه، صنایع مربوطه نیز گنجانده شود افزود: غرفه گلدان، که شامل گلدان سفالی، شیشه ای، پلاستیکی و چوبی می باشد، غرفه ی تعویض گلدان و عرضه ی انواع خاک و کود، غرفه سم و آفت کش ها و درمان بیماری گیاهان، غرفه ی آکواریوم و ماهی وغرفه ی تراریوم و دیش گاردن از دیگر مجموعه های ارائه شده در این نمایشگاه است.

به گفته وی، طراحی و اجرای فضای سبز منازل، محل کار، باغ و ویلا ، ارائه ی خدمات پس از فروش به مشتریان  توسط کارشناس با انجام مشاوره و راهنمایی برای نگهداری صحیح گیاهان به افراد علاقه مند از دیگر برنامه های این گلخانه است.

آیین گشایش مجموعه گلخانه آفتابگردان دانشجوی دانشگاه کاشان با حضور رئیس، معاونان و جمعی از کارمندان این دانشگاه اجراشد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم گشایش مجموعه گلخانه آفتابگردان دانشجوی دانشگاه کاشان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.