معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى:

مبارزه با دخانیات نیازمند عزم ملى است/درخواست مجوز اکران عمومى بارى هاى جام جهانى در بوستان‌ها

شجاع پویان از برنامه ریزی برای نشاط اجتماعی و درخواست مجوز اکران عمومى بارى هاى جام جهانى خبر داد.

مبارزه با دخانیات نیازمند عزم ملى است/درخواست مجوز اکران عمومى بارى هاى جام جهانى در بوستان‌هابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شجاع پوریان معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى در مراسم روز جهانى بدون دخانیات که در تالار ایوان شمس برگزار شد،  گفت: مبارزه با دخانیات موضوعی بین المللى است متاسفانه مصرف دخانیات به ویژه قلیان که مضرات بیشترى دارد در جامعه رو به گسترش است.

وى ادامه داد: زمانى خوشحال بودیم که در جامعه ما زنان دخانیات مصرف نمى کردند، اما اکنون مصرف دخانیات در بین زنان و دختران و پسران افزایش پیدا کرده است.

شجاع پوریان عنوان کرد: در گذشته اگر مصرف قلیان قبح داشت، اما این قبح امروز تبدیل به وسیله ای تفریحی تبدیل  شده است.

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى با بیان اینکه جامعه با خطرات قلیان آشنا نیست، گفت: به تازگى برخى نمایندگان در مجلس استفساریه خروج قهوه خانه‌ها از شمول اماکن عمومى را مطرح کرده اند که کار خطرناکى است.

وى تاکید کرد: در مبارزه با دخانیات به عزم ملى نیاز داریم و همه نظام و نهادهاى حاکمیتى و تمام کسانى که تریبون در دست دارند باید از مبارزه با دخانیات صحبت کنند.

شجاع پوریان با تاکید بر فرهنگسازى در مبارزه با دخانیات گفت: امروز نهادهاى ملى، جریان هاى اجتماعى، نهاد‌ها و موسسات باید با هم هم افزایو داشته باشند و در این راستا تلاش کنند و نهاد‌ها باید از حالت انفعال خارج شوند.

انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای مبارزه با دخانیات

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى تصریح کرد: در راستاى مبارزه با دخانیات با برخى دستگاه‌ها همکارى کنیم و به تازگى تفاهم نامه اى با وزارت آموزش و پرورش منعقد کردیم تا با استفاده از همه ظرفیتمان در مدارس نسبت به طرح هاى آموزشى اقدام کنیم.

وى با تاکید بر ایجاد زمینه هایى براى تفریح جوانان گفت: وقتى مى خواهیم تفریح هاى ناسالم را از جوانان بگیریم باید نشاط اجتماعى و تفریحات را جایگزین آن کنیم.

شجاع پوریان ادامه داد: ما براى بازى هاى جام جهانى از نیروى انتظامى درخواست کرده ایم تا اکران عمومى بازى هاى جام جهانى در بوستان‌ها ایجاد شود تا نشاط اجتماعى بین جوانان بیشتر شود.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار