مربی مقدونیه‌ای حوالی نیمکت بانوان / هندبالی‌ها صاحب مربی خارجی می‌شوند

فدراسیون هندبال ایران یک مربی اهل مقدونیه را برای سپردن سرمربیگری تیم ملی بانوان مدنظر دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون هندبال ایران و بخش بانوان این فدراسیون این روزها در تلاش است که هدایت تیم ملی بانوان ایران را به یک مربی خارجی بسپارد.

پس از بازگشت میترا نوری به هندبال بانوان ایران و قبول سمت نایب رییسی زنان ایران فدراسیون، زمزمه‌هایی در راستای به خدمت گرفتن مربی خارجی برای تیم ملی زنان، از سوی این نایب رییس جوان به گوش می‌رسید.

میترا نوری در نهایت تایید کرده است که پس از بررسی‌های لازم ، یک مربی اهل مقدونیه نظر فدراسیون را جلب کرده است و این مربی در ماه آگوست به منظور مذاکرات رو در رو با فدراسیون هندبال به کشورمان سفر خواهد کرد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا آماده می‌کند و در حال حاضر نخستین مرحله از اردوی خود را پشت سر گذاشته است. به گفته مسئولان بخش بانوان فدراسیون هندبال 6 مرحله از این اردو باقی مانده است.

باید منتظر ماند و دید آیا مربی مورد نظر فدراسیون هندبال که به گفته نایب رییس این فدراسیون، از رزومه پرباری نیز بهره‌مند است ، با تیم ملی ایران به توافق خواهد رسید یا خیر. در صورت توافق تیم ملی هندبال ایران ادامه مسیر اردوهای تدارکاتی خود را با حضور مربی مقدونیه‌ای خود پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

تیم ملی هندبال بانوان صاحب مربی خارجی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار