معاون اداره کل توانبخشی جمعیت هلال احمر:

هلال احمر بازوى وزارت بهداشت در توانبخشى/ ٨ مركز جامع توانبخشى راه اندازى شد

آقاجانى گفت: در بخش توانبخشی هلال احمر حرف اول را می زند و در حكم بازوى وزارت بهداشت در اين حوزه است.

هلال احمر بازوى وزارت بهداشت در توانبخشى/ ٨ مركز جامع توانبخشى راه اندارى شدندبه گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت ودرمان گروه علمى پزشكى باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیامک آقاجانی معاون اداره کل توانبخشی جمعیت هلال احمر در نشست شبکه ملی تشکل ها و سازمان های غیردولتی توانبخشی کشور با بيان اينكه کمبود نیروی انسانی با توجه به پوشش هلال احمر در اقصی نقاط کشور یک چالش است، گفت:جمعیت هلال احمر یکی بازوهای وزارت بهداشت است و هلال احمر در بحث ارائه خدمات بهره مندی از تکنولوژی های روز را در قالب برنامه ده ساله خود در نظر گرفته است و بايد دانست كه توانبخشی صرف ارائه خدمات نیست.

وی گفت: در اردیبهشت ماه امسال ۸ مرکز جامع توانبخشی افتتاح شد و تا پایان امسال نیز وضعیت مراکز استانی نسبت به مراکز جامع توانبخشی بهتر خواهدشد.

توسعه زيرساخت ها با كالاى ايرانى

آقاجانی افزود: با توجه به پوشش حداکثری هلال احمر بودجه انقباضی تر شده ولی این مجموعه رسالت خود را دنبال مى كند و با مشارکت مراکز ملی و پژوهشی و بهره مندی از تولیدات داخلی در سال حمایت از تولید داخلی توسعه زیرساخت ها را شاهد هستیم.

وی گفت: در بخش توانبخشی هلال احمر حرف اول را می زند و برای ایجاد بستر مناسب و ارائه خدمات دوشادوش وزارت بهداشت هستیم تا شاهد ارائه بهترین خدمات به جامعه باشیم.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار