عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد؛

انحلال مدرسه غیردولتی غرب تهران/ مدارس غیردولتی در جذب نیرو‌های آزاد کوتاهی می‌کنند

سعیدی با انتقاد از کوتاهی مدارس غیردولتی در جذب نیرو گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌ها مدرسه غیردولتی غرب تهران منحل می‌شود.

مدرسه معین منحل می‌شود/ قصور مدارس غیردولتی در نظارت بر جذب نیروفاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیگیری حادثه مدرسه غیردولتی معین اظهار کرد: بعد از وقوع این حادثه هولناک با مسئولان آموزش و پرورش دیدار داشتیم و گزارش کاملی از این حادثه دریافت کردیم تا با اطلاعات کافی به بررسی جوانب مختلف این حادثه هولناک رسیدگی شود.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به طور جدی پیگیر این حادثه است و بر اساس تصمیم‌گیری ها در شورای سیاست‌‌گذاری مدارس غیردولتی انحلال مدرسه غیردولتی غرب تهران در دستور کار قرار گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عزل مدیر مدرسه معین اظهار کرد: این عزل و انحلال تنها مسکنی برای چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای است.

ضرورت  اجرای  تست سلامت روان برای ورود به حرفه معلمی

سعیدی با اشاره به اینکه باید در جذب نیروهای آزاد توجه و نظارت بیشتری انجام شود تصریح کرد: آموزش و پرورش باید فکری اساسی برای جذب نیرو داشته باشد و علاوه بر گزینش‌های معمول تست‌های سلامت روان از افراد برای ورود به حرفه معلمی گرفته شود.

وی ادامه داد: حادثه رخ داده در مدرسه غیردولتی غرب تهران نشان از کوتاهی مدارس غیردولتی در جذب نیرو است و این توجیه که نیروی آزاد چنین اقدام قبیحی را انجام داده است کفایت نمی‌کند چرا که این نیرو زیر چتر آموزش و پرورش و در نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‌کرده است.

مسئولان آموزش و پرورشی باید عذرخواهی کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: اتفاقات اخیر و واکنش آموزش و پرورش به آن هنوز قابل پذیرش نیست و تاکنون ندیدیم که مسئولان ارشد عذرخواهی از مردم داشته باشند یا اینکه به دلیل چنین قصوری استعفا دهند.

سعیدی اظهار کرد: چنین اتفاقات هولناکی حتی یک مورد در کشور نباید اتفاق بیافتد و اکنون نگرانی ما از بروز چنین حوادثی در شهرهای کوچکی است که دسترسی کامل به رسانه‌ها ندارند بنابراین آموزش و پرورش باید در جذب نیرو تصمیمی اساسی اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
سیستم آموزشی حساسیت خاص خودش را داره باید بیشتر به آن توجه بشه
آخرین اخبار