کدخدازاده گفت: چهارخطه کردن محور هراز آغاز شده و امیدواریم با تخصیص اعتبار کافی تا سه سال آینده این محور تکمیل شود.

تکمیل پروژه‌های چهارخطه شدن در محورهای اصلی کشور/ تکمیل چهار خطه کردن  محور هزار تا سه سال آیندهمحمدرضا کدخدازاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه محور فیروزکوه  اسفند ماه سال گذشته چهار خطه شد، اظهار کرد: در این محور تنها یک منطقه در داخل شهر (پل سفید) باقی مانده که تا پایان امسال با همکاری پیمانکاران این محور نیز تکمیل می‌شود.

کدخدازاده با تأکید بر اینکه چهارخطه کردن محور هراز آغاز شده  است، تصریح کرد: سال گذشته ۱۱ کیلومتر از این محور تکمیل شد و امسال نیز ۷ تا ۸ کیلومتر دیگر به بهره‌برداری می‌رسد. به این ترتیب ۳۰ کیلومتر از محور هراز باقی می‌ماند که به دلیل صعوبت کار تکمیل شدن آن نیازمند زمان و تأمین اعتبارات است، اما امیدواریم با تخصیص اعتبار کافی تا سه سال آینده این محور تکمیل شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از محور‌ها در حال چهارخطه شدن است، گفت: مسیر شهرکرد به سمت خوزستان، محور مشهد به سمت گرگان و بسیاری از محور‌های دیگر از پروژه‌های در حال چهارخطه شدن به شمار می‌رود.

کدخدازاده افزود: یکی از اهداف شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل ونقل احداث ۹۹۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی است که در حال حاضر حدود ۹۳ درصد از این راه‌ها ساخته شده است.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور تصریح کرد: متأسفانه امسال به دلیل کاهش اعتبارات، میزان پروژه‌های در نظر گرفته شده کم است به طوری که امسال حدود ۷۲۵ کیلومتر هدف گذاری شده و البته در صورت افزایش و تأمین اعتبارات کافی می‌توانیم میزان ساخت راه‌های اصلی را تا هزار کیلومتر برسانیم.

انتهای پیام/

میزان ساخت راه‌های اصلی کشور به هزار کیلومتر می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
باید بیشتر نظارت وبررسی وپیگیری شووود
آخرین اخبار