پلمب جایگاه های غیر ایمن گاز ، آسانسور و دستگاه بازی در کرمان

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از پلمب ۱۰ جایگاه غیر ایمن گاز CNG در شهرکرمان طی یک سال گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،دادخدا سالاری، دادستان کرمان در تشریح عملکرد یک ساله کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی با هدف نظارت بر اجرای دقیق موازین استاندارد در دادستانی کرمان تشکیل شده است.

این مقام قضائی استان کرمان عنوان کرد:در راستای پیشگیری از سوانح ناشی از عدم استاندارد آسانسور‌ها بخصوص در بیمارستان ها، ساختمان‌های پزشکان و ادارات دولتی بیش از ۵۴ مورد اخطار از سوی دادستانی در جهت مرتفع شدن معایب صادر شده که در نهایت ۳۹ مورد منجر به پلمب گردیده است.

وی اعلام کرد:پیشگیری از حوادث ناشی از عدم استاندارد وسایل مستقر در مراکز تفریحی، شهربازی‌ها واستخر‌ها یکی دیگر از اهداف کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی بود که در همین رابطه ۱۰ تجهیزات بازی پلمب گردید

سالاری تصریح کرد:یکی از اقدامات این کارگروه بازدید‌های مستمر و سرزده با هدف پیشگیری از آتش سوزی ناشی از عدم استاندارد دستگاه‌های گرمایش در مدارس و اماکن عمومی بوده است.

دادستان کرمان افزود:در مجموع طی یک سال گذشته هزار و ۴۸۴ مورد تذکر و اخطار از سوی دادستانی به واحد‌های تولید وعرضه خطرساز صادر گردیده است.
انتهای پیام/ی

پلمب وسایل خطرساز برای مردم در کرمان

برچسب ها: دادگستری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.