با شما خبری پنهان نمی‌ماند/

شب‌های قدر خبرنگار ما باشید

شما می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر خود را در ارتباط با شب‌های پرفیض قدر به نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و در بخش‌های مختلف خبری تلویزیون مشاهده کنید.

شب‌های قدر خبرنگار ما باشیدبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب قدر، شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یک ساله انسان‌ها است. در قرآن و روایات ارزش شب قدر بیش از هزار ماه دانسته شده و این شب با فضیلت‌ترین شب سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است.
در این شب‌ها مردم متدین و روزه‌دار با حضور در مساجد و مکان‌های مذهبی به مراسم‌هایی چون سینه‌زنی، مرثیه‌خوانی، تلاوت قرآن کریم و بر سر گرفتن قرآن و دعای جوشن کبیر می‌پردازند.  

 

شما روزه‌داران عزیز هم می‌توانید در شب‌های پرفیض قدر مشاهدات خود را به وسیله تلفن همراهتان ثبت  و برای ما ارسال کنید تا با نام شما در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شود  و همچنین در بخش‌های خبری 17  "با خبرنگاران جوان" شبکه خبر و بخش خبری 19 "مجله خبری" شبکه یک سیما پخش شود.

فراموش نکنید که هنگام فیلم‌برداری و ارسال فایل، اطلاعات لازم از قبیل محل، زمان و توضیحات کامل را بر روی فیلم توضیح دهید.


برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

1- شماره تلفن09303001947 را در گوشی موبایل خود ذخیره کرده و از طریق پیام رسان‌های داخلی (سروش، گپ، آی گپ و بله) فیلم و تصاویر خود را برای ما ارسال کنید.

2- از طریق شناسه کاربری Shahrvandyjc@ وارد پیام رسان‌های داخلی شده و سوژه‌های خود را برای ما ارسال کنید.

شب‌های قدر خبرنگار ما باشید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: رمضان ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرافت
۲۲:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
جشن تکلیف سه نفر از جوانان مسجد علی بن ابیطالب (ع) شمال دریاچه شهدای خلیج فارس



جشن تکلیف سه نفر از جوانان مسجد علی بن ابیطالب (ع) شمال دریاچه شهدای خلیج فارس واهدای جوایز به آنها در شب 19 ماه مبارک رمضان (شب لیلی قدر) تهیه کننده /حمد شرافت 13 خرداد 1397
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
ممنون از شما بسیار عالی
United States of America
فرامرز
۱۸:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
متاسفانه 16ساله در شرکت نفت مشهد کار میکنم ولی مسئولین حتی یکبار از پرسنلی که فرزند معلول دارند و مشکلات خاص دارند سرکشی نکردند چون ما ژن برتر نیستیم و کارگر پیمانکاری هستیم .
آخرین اخبار