۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائران بارگاه رضوی در شب‌های قدر

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهدمقدس گفت: همزمان با شب‌های قدر و برای شب‌های نوزدهم، شب یست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، ۶ پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد می شود.

1600 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائران بارگاه رضوی در شب‌های قدربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی‌اصغر نیشابوری افزود:این پایانه‌ها شامل چهارراه شهدا به سمت چهارراه خسروی، چهارراه شهدا به سمت میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، پایانه شهدای گمنام و میدان شهدا جنب مسجد گوهرشاد است.

وی گفت: 49 مسیر موقت برای جابه‌جایی مسافران از نقاط پرجمعیت شهر به سمت این 6 پایانه موقت ایجاد شده است، که در 3 شب مراسم قدر سرویس‌دهی ویژه از یک ساعت قبل از افطار تا یک ساعت قبل از سحر انجام می‌شود.

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه 1600 دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر به زائران خدمت رسانی می‌کنند افزود: روز یکشنبه 13 خرداد ماه و مصادف با اولین شب قدر 502 دستگاه اتوبوس، روز سه‌شنبه 15 خرداد ماه و مصادف با دومین شب قدر 596 دستگاه اتوبوس و پنجشنبه 17 خرداد ماه مصادف با سومین شب قدر 502 دستگاه اتوبوس به شهروندان سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی افزود: برنامه بعدی سازمان اتوبوسرانی مشهد سرویس‌دهی ویژه روز جهانی قدس به راهپیمایان خواهد بود و در این روز 250 دستگاه اتوبوس خدمات‌رسانی رایگان خواهند داشت.

انتهای پیام//ح. ص


ایجاد 6 پایانه موقت در اطراف حرم همزمان با شب‌های قدر

برچسب ها: حمل و نقل ، رمضان97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار